Karolina Gnat wpis utworzony wpis edytowany
Trzecia edycja Poranków z email marketingiem już za nami! [infografika]
Powrót do listy wpisówPoranki z email marketingiem 2014 to aż dwie tury pełne ciekawych spotkań, inspirujących dyskusji oraz wiedzy z email marketingu. Tak jak w latach poprzednich, wejściówki na spotkania rozeszły się w błyskawicznym tempie.
Garść statystyk? Na zeszłorocznych Porankach gościliśmy 517 uczestników w 7 miastach podczas 8 spotkań.
Eksperci FreshMaila dzielili się swoją wiedzą na temat najnowszych trendów w email marketingu, skutecznych strategii oraz ciekawych case study. Odpowiedzieli również na wiele pytań, które entuzjastycznie zadawała widownia, zarówno podczas prezentacji jak i w trakcie networkingu.
Dwie tury pełne inspiracji
W pierwszej wiosennej turze, odwiedziliśmy Kraków, Łódź, Wrocław i Gdańsk. Uczestnicy mogli między innymi poznać użytkownika poczty anno domini 2014, którego przedstawił Paweł Sala. Filip Kłodawski opowiedział o ewolucji permission marketingu i zdradził triki growth hackingu, które można wykorzystać w działaniach email marketingowych. Grywalizacja stosowana przedstawiona przez Kamila Sikorę, stanowiła kolejną garść porad, jak stworzyć strategię i mechanizmy, które wyróżnią działania marketerów.
Lublin, Poznań, Warszawa i kolejny raz Kraków to miasta, gdzie ekipa FreshMaila zawitała w trakcie jesiennej tury Poranków. O lead nurturingu i sposobach na przekonwertowanie jak największej liczby odbiorców w klientów opowiedział Paweł Sala. Łukasz Stasiak poruszył kwestie związane z możliwością stosowania video w mailingach, a Filip Kłodawski przedstawił 2 sprawdzone strategie email marketingowe dla ecommerce. Spotkania kończyła prezentacja Pauliny Wyrębowskiej, o tym jak nie dostać kosza od odbiorców naszych maili.
Mamy dla Was garść wiedzy również w tym roku!
Dziękujemy za tę edycję i cieszymy się, że byliście z nami. Mamy nadzieję, że zobaczymy się na kolejnej i wspólnie z nami będziecie odkrywać sekrety email marketingu, zjecie dobre ciastko i napijecie się aromatycznej kawy. Informacji odnośnie nowej edycji, możecie szukać już wkrótce na naszej stronie, blogu oraz na Facebooku.