FreshMail łączy siły z MailerLite, aby zaoferować polskim klientom najlepsze narzędzie do e-mail marketingu
FreshMail i MailerLite maja wspólną misję, dzięki której zyskasz jeszcze więcej z e-mail marketingu.
Obowiązek ustawienia zabezpieczeń DKIM i DMARC we FreshMailu
Już niedługo ustawienie zabezpieczeń DKIM i DMARC będzie w naszym systemie obowiązkowe. Dowiedz się, dlaczego jest to konieczne i jak to zrobić.
Google i Yahoo wprowadzają nowe standardy uwierzytelniania poczty e-mail. Jak się przygotować?
Nowe standardy uwierzytelnienia poczty e-mail wchodzą w życie w lutym przyszłego roku. Zobacz, jakie zmiany wprowadzają Google i Yahoo. A co więcej, dowiedz się, jak możesz się przygotować, aby nie wpaść do SPAMu i nie stracić na reputacji nadawcy. Google i Yahoo ogłosiły nowe wymagania dotyczące uwierzytelniania wiadomości e-mail, które wejdą w życie w lutym […]
Maile transakcyjne od podstaw – na co zwrócić uwagę, kiedy zaczynasz?
Maile transakcyjne to te, na które Twoi odbiorcy czekają i które otwierają o wiele częściej niż standardowe e-maile sprzedażowe. Zadbaj o te automatyczne wiadomości w każdym detalu i wykorzystaj wysoki Open Rate. Dziś powiemy Ci, jak to zrobić.
Autorespondery – jak zyskać czas i klientów w e-mail marketingu
Autorespondery to świetny sposób, by wysyłać wiadomości w sposób automatyczny i zaopiekować się swoimi odbiorcami. Sprawdź, jakie możliwości daje FreshMail.
Psyche hack – 20 tricków psychologicznych w e-mail marketingu
Wiedza na temat psychologii pomaga tworzyć lepsze komunikaty, a co za tym idzie - budować lepsze relacje z Twoją społecznością. Poznaj przydatne techniki i zainspiruj się naszymi przykładami.
E-mail Marketing a E-mail API – którą usługę wybrać?
Zależy ci na spersonalizowanych wiadomościach i skutecznych kampaniach e-mail marketingowych? A może chcesz mieć jak najwyższą dostarczalność automatycznych wiadomości? Zobacz, która z naszych usług będzie najlepsza dla twoich potrzeb.
ChatGPT – jak skutecznie pisać maile przy użyciu sztucznej inteligencji?
Jeżeli prowadzisz e-mail marketing, lecz pisanie treści nie jest Twoim ulubionym zajęciem, ChatGPT przychodzi z pomocą i może stać się najlepszym sojusznikiem. Zobacz, jak pisać maile z użyciem ChatGPT w sposób mądry i z korzyścią dla Twojego biznesu.
Maile tekstowe, które dobrze się czyta – 7 przykładów ku pokrzepieniu piór
Ludzie listy piszą… śpiewali kiedyś Skaldowie i właściwie można uznać, że piszą je nadal. Tylko w nieco innej formie. Mogłoby się wydawać, że maile tekstowe będą trendem jak wiele innych, a tymczasem w świecie email marketingu zadomowiły się na dobre.
Jak pozyskiwać zapisy do newslettera w Google Ads?
Łączenie różnych kanałów dotarcia do odbiorcy niejednokrotnie zwiększa skuteczność twojej strategii marketingowej. Zobacz, jak możesz wykorzystać Google Ads, aby podbić twoją listę mailingową.
E-mail powitalny – jak robić dobre pierwsze wrażenie
E-mail powitalny to początek twojej znajomości z subskrybentem. Powinien przyciągać i zachęcać. Dowiedz się, jak dobrze rozpocząć znajomość z odbiorcą!
Wspieraj i uświadamiaj – edukacja i e-mail marketing
Buduj społeczność i uwrażliwiać na ważne tematy poprzez edukację w twoim newsletterze! Zobacz garść przykładów znanych marek i zainspiruj się!
Kampania SMS we FreshMailu
Wysyłki SMS są jedną z najskuteczniejszych form marketingu bezpośredniego. Zobacz, jak tworzyć skuteczne kampanie we FreshMailu, również przy połączeniu ich z wysyłką mailingu.
5 inspiracji na czerwcowe newslettery i 21 pomysłów
Czerwiec już się zaczął, ale wciąż można dodać nowe pomysły na mailingi! Może znajdziesz na tej liście coś, co umknęło twojej uwadze. Niech nasze inspiracje świecą mocniej niż słońce!
E-mail w branży turystycznej? Sprawdź, co słać
E-mail marketing w branży turystycznej skrywa wiele możliwości. Dowiedz się, jakie maile warto słać, aby osiągać zamierzone cele.
7 szablonów wiadomości SMS, które dobrze współgrają z e-mail marketingiem
Osiągaj jeszcze lepsze efekty sprzedażowe, integrując Twoje działania e-mail z wysyłkami SMS. Dzięki temu podniesiesz skuteczność prowadzonych kampanii.
Po co podpinać kartę? 5 najważniejszych korzyści
Korzystaj z bezpiecznej i wygodnej metody płatności. Dowiedz się, jakie korzyści niesie za sobą podpięcie karty.
Segmentacja – 5 pomysłów na jej zastosowanie
Sprawdź, jak poprzez segmentację bazy zwiększyć zaangażowanie odbiorców i konwersję na sprzedaż w Twojej firmie.
Społeczna odpowiedzialność biznesu w mailingu – 3 przykłady marek
Zobacz, jak realizować społeczną odpowiedzialność biznesu w mailingu. Magdalena pokazuje przykłady The Presja, Coleman i Pasieki Sadowskich. Zacznij pomagać w newsletterach!