Jak działa Inbox Test?
Zanim wyślesz kampanię, Inbox TestInbox TestSprawdza przed wysyłką czy wiadomość stworzona w Kreatorze Kampanii dobrze wyświetla się w różnych klientach pocztowych. pokaże Ci jak Twój mailing będzie wyświetlany w różnych programach pocztowych. W ten sposób zobaczysz czy jest czytelny i poprawnie skodowany. Test możesz wykonać za każdym razem gdy przygotowujesz kampanię.
Inbox Test - jak to działa?
W pierwszej części możesz sprawdzić webmaile od najpopularniejszych dostawców skrzynek pocztowych jak.
Możesz także zobaczyć jak wygląda Twoja wiadomość na Gmail.com jeszcze przed pobraniem obrazków. Część webmaili domyślnie pobiera obrazki, w tych przypadkach są one blokowane.
Jak to zrobić?
W zakładce Kreatora kampanii „Testy”, kliknij w „Inbox Test”, aby wybrać opcje testowania mailingu.
W obrębie każdej grupy możesz dodatkowo zaznaczyć webmaile i programyFormat HTML + TXTWiadomość, która zawiera format HTML i TXT. Programy pocztowe, które nie będą mogły odtworzyć wiadomości w formacie HTML, wyświetlą ją w formacie TXT. Należy pamiętać, że wyświetlenie wiadomości w formacie TXT uniemożliwi zraportowanie jej w kontekście otwarć., które Cię interesują lub też odrzucić Twoim zdaniem nieprzydatne.
Wybierz „Rozpocznij test”, aby system zaczął przetwarzać dane i wykonał potrzebne screeny.
Lista rezultatów ukaże się w zakładce „Przeglądaj wyniki”.
Teraz możesz dokładnie sprawdzić, jak będzie wyglądał Twój mailing w programie pocztowym lub webmailu. Wybrany screen można powiększyć i przeanalizować każdy jego element.
Inbox Test pozwoli Ci sprawdzić jak Twój mail może wyglądać u odbiorców, ilu z nich i jaki procent może zobaczyć przetestowaną wiadomość oraz jak procentowo rozkłada się użytkowanie programów desktopowych wśród Twoich odbiorców.
Pobierz darmową checklistę:
21 rzeczy, które musisz sprawdzić przed wysyłką kampanii
