Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Walentynkowy email marketing [konkurs]
Powrót do listy wpisówNa dwa tygodnie przed świętem zakochanych słowo Walentynki można przeczytać niemal w dowolnej konfiguracji. Każdy z nas przynajmniej raz dziennie może znaleźć na swojej skrzynce pomysł na super prezent, ofertę tylko dla zakochanych, et cetera. Przeciętny odbiorca poczty przestaje zwracać na te wszystkie zabiegi uwagę, mobilizując się dopiero na kilka dni przed "deadlinem". Bez prezentu i mimo zabiegów marketerów- bez pomysłu.
Te osoby powinny stać się głównym targetem marketerów sprzedających za pomocą emaila.
Jak przykuć uwagę potencjalnego Klienta?
Umieść w temacie wiadomości znaczek graficzny symbolizujący serce. Na stronie www.copypastecharacters.com znajdziesz ich przynajmniej kilka: ♡, ❤ czy wreszcie ♥. Wykorzystaj swoją kreatywność aby stworzyć coś co zaskoczy odbiorców i przekona ich do otwarcia Twojej wiadomości. Poniżej znajdziesz kilka naszych pomysłów, którymi możesz się inspirować:
⌇→♡
—♡→
♀♥♂
—♡♡→
☞❤☜
→ ♡
—♡→
Walentynkowa kreacja mailingu
Temat powinien prowadzić do utrzymanej - w równie zakochanym tonie - kreacji wiadomości. Idealną sytuacją jest posiadanie przez Ciebie już posegmentowanej bazy. Wersja minimum powinna zakładać podzielenie odbiorców ze względu na płeć. Wersja maksimum to ta, w której dokładnie wiesz jaki produkt komu chcesz wysłać.
Pamiętaj o dużej ilości różu i czerwonego, nawet jeśli uważasz to za tandetny zabieg. To „święto” rządzi się swoimi prawami. Całość powinno zdobić serce z wpisanym w niego tekstem oferty lub słowno-graficznym wezwaniem do działania.
Dla zapominalskich, którzy na ostatni moment zostawili wybór stosownego podarunku zaoferuj ekspresową wysyłkę i (jeśli masz taką możliwość) gwarancję dotarcia przesyłki na czas. Darmowy koszt dostawy to także benefit, którym możesz pokonać konkurencję.
W to „święto” jeszcze bardziej niż zwykle kupuje się oczami. Postaraj się aby obrazki prezentujące ofertę były jak najlepszej jakości. Na specjalnie przygotowanej landing page pokaż produkt na zdjęciach w wysokiej rozdzielczości. Za ich pomocą kupującym łatwiej będzie przekonać się, o dobrej jakości oferowanego towaru. W końcu ma to być prezent dla tej specjalnej osoby.
Pamiętaj jednak, że mimo dużego marketingowego nacisku na to święto nie jest obowiązkiem wykorzystanie go. Nie każdy produkt nadaje się do promowania go właśnie w walentynki. Karkołomne łączenie produktu nijak nie mogącego mieć nic wspólnego z walentynkami, sprawi że produkt nabierze śmieszności a z pozytywnego wydźwięku zostanie tylko ironiczny uśmiech.
KONKURS
Do 15 lutego czekamy na najciekawsze i najbardziej kreatywne mailingi walentnkowe. Przysyłajcie kreacje na adres konkurs@freshmail.pl. Osoba, która przyśle nalepsze email marketingowe wykorzystanie święta zakochanych zostanie nagrodzone książką Pawła Sali "Świeże podejście do email marketingu".