Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Szukajcie artykułu Pawła Sali w styczniowym “Marketingu w Praktyce”
Powrót do listy wpisówW styczniowym numerze magazynu znajdziecie artykuł Pawła Sali "Mailing wysoce spersonalizowany". Jeśli chcesz, aby Twój odbiorca czuł się wyjątkowy, a nie tylko jednym z milionów odbiorców identycznych wiadomości musisz postawić na personalizję. Przeczytaj artykuł Pawła, a dowiesz jak to zrobić.
Najczęściej e-mail marketerzy wykorzystują imię do spersonalizowania treści lub tematu e-maila. Zazwyczaj to wystarczy, pod warunkiem że imię odmienione jest odpowiednio do przypadku (obecnie dobre systemy do e-mail marketingu potrafią robić to automatycznie). Jednakże narzędzia jakie obecnie mają do dyspozycji marketerzy, pozwalają na znacznie więcej i warto o tym pamiętać przy kolejnych wysyłkach.
Z artykułu dowiesz się jak wykorzystując m.in pola dodatkowe, targetowanie behawioralne oraz content dynamiczny tworzyć wysoce spersonalizowane mailingi. Komunikacja one-to-one to klucz do dobrych relacji z Klientem.