Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Słaba kondycja polskich newsletterów
Powrót do listy wpisówSerwis infomail.pl opracował bardzo ciekawy raport dotyczący jakości newletterów w Polsce. Autorzy badania przeanalizowali e-mailingi 1000 losowo wybranych firm, posiadających na swoich stronach okienko do subskrypcji newslettera.
Warto przypomnieć, że e-mail marketing jest jedną z najskuteczniejszych form marketingu jaki można prowadzić w Internecie. Tym bardziej zaskakują niezbyt optymistyczne wyniki badania, obnażające stan faktyczny polskiego e-mail marketingu.
Mamy nadzieję, że autorom raportu starczy samozaparcia, aby w przyszłym roku ponownie zorganizować badania. Przy okazji deklarujemy chęć pomocy w kolejnych edycjach :)
Korespondując z założycielem serwisu infomail.pl - Pawłem Kądzielawskim, odkryłem interesujący blog o e-mail marketingu prowadzony przez Pawła. Biorąc pod uwagę fakt, że polskie blogi o tej tematyce można policzyć na palcach jednej ręki, tym bardziej gorąco polecam jego lekturę.