Renata Gajoch-Bielecka wpis utworzony wpis edytowany
Raport: Email marketing w liczbach
Powrót do listy wpisówRaport Email marketing w liczbach
Wiele dostępnych raportów na temat email marketingu opiera się na danych, które są zbierane globalnie. Jednak polski rynek często niewiele ma wspólnego z np. rynkiem brytyjskim czy amerykańskim. Widząc narastającą potrzebę przedstawienia rzetelnych statystyk, postanowiliśmy stworzyć raport, który pokaże faktyczną sytuację email marketingu w Polsce.
Raport Email marketing w liczbach nie jest to badaniem deklaratywnym, które może cechować się dużą możliwością błędu (zwłaszcza w przypadku małej, przypadkowej grupy ankietowanych osób). Oparliśmy je na ponad 10 miliardach wysłanych wiadomości i przebadaliśmy działania ponad 5200 użytkowników systemu FreshMail.
Chcemy również uświadomić marketerom pewne przyzwyczajenia, które wkradają się w ich działania, a które niekoniecznie przekładają się na dobry odbiór przez subskrybentów. Zachęcamy do jeszcze efektywniejszego wykorzystania możliwości jakie daje email marketing.
Z raportu email marketing w liczbach dowiesz się m.in.:
- czy wtorek i czwartek to rzeczywiście najlepsze dni na wysyłanie kampanii marketingowych,
- jaki jest średni OR i CTR dla różnej wielkości baz (od 10,000 do 1 mln),
- na jakich urządzeniach odbiorcy sprawdzają pocztę,
- o której godzinie marketerzy najczęściej wysyłają wiadomości i jak reagują na nie odbiorcy,
- z jakich narzędzi i funkcjonalności najczęściej korzystają marketerzy, a które z nich są zaniedbywane.
Dodatkowo nasi eksperci w wypowiedziach udzielają rad, na jakie kwestie powinieneś szczególnie zwracać uwagę, jeśli chcesz zwiększyć skuteczność swoich kampanii.
Pobierz pełny raport
Zapisz się do newslettera, by pobrać raport. Dowiesz się z niego, jak jeszcze efektywniej wykorzystywać email marketing w swoich działaniach.
Zobacz infografikę
Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy skrót najważniejszych danych w przejrzystej formie. Na samym dole artykułu znajdziesz button, gdzie możesz zobaczyć i pobrać infografikę w większym rozmiarze.