Raporty Social Media

Tydzień temu dodaliśmy nową funkcjonalność, pozwalającą analizować dzielenie się Twoimi mailingami w serwisach społecznościowych. Dziś udostępniamy narzędzie pozwalające mierzyć skuteczność wprowadzonej tydzień temu funkcjonalności. W efekcie będziesz mógł w łatwy sposób zobaczyć ilu subskrybentów umieściło dany mailing na Facebooku, Blipie i Falakerze. Dodatkowo dowiesz się jaką cieszyły się tam popularnością.

InternetBeta, krótka relacja

Poniedziałek za nami! Już zdążyłem wrócić do codzienności pracy, odkopać się z zaległości, zatem nadszedł czas na krótką refleksję na temat wydarzeń z okresu 23-25 września bieżącego roku... znanych w niektórych kręgach jako InternetBeta 2009. Słowem działo się, 60 wykładów, godziny ciekawych prelekcji (choć skala "prezentacji" miała pełne spektrum wciągania widza). Ponad 2700 tagów #internetbeta na Blipie, pokazuje prawdziwy interaktywny wymiar tego wydarzenia ;)... o wieczornych działaniach networkingowych wspominać nie będę - słowem jeden postulat wykłady powinny zaczynać się później ;)

Social media, czyli efekt buzz

Dodaliśmy nową funkcjonalność, która znacząco może wpłynąć na efektywność przekazu Twoich kampanii e-mail marketingowych. Mianowicie chodzi o zastosowanie i wykorzystanie serwisów social media takich jak: Facebook, Blip i Flaker do promowania swoich mailingów.

Elektroniczne faktury

Właśnie wzbogaciliśmy system FreshMail o automatyczny system e-faktury dla kont używanych w systemie Pre-Paid. Oznacza to, że jeżeli dokonujesz zakupów kredytów poprzez system Płatności.pl zaraz po zaksięgowaniu kwoty możesz pobrać sobie fakturę w formacie PDF.

Rozbudowany moduł antyspamowy

Od dziś każdy Użytkownik FreshMaila podczas wykonywania testu antyspamowego ma możliwość sprawdzenia czy programy MS Outlook 2003 i MS Outlook 2007 zakwalifikują wysyłaną wiadomość do kategorii spam.

Kto ma wiedzę, ten ma władzę

Już 22 października w Warszawie odbędzie się trzecie spotkanie z cyklu Interactive Marketing Meeting, organizowane przez Grupę Interactive działającą w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Internet Standard.

Raport klientów pocztowych

W marcu 2009 roku opublikowaliśmy wyniki badania przeprowadzonego przez zespół FreshMaila dotyczącego wykorzystania klientów pocztowych przez subskrybentów będących na listach adresowych FreshMaila. Badanie wtedy zostało przeprowadzone na próbie 1 000 000 otwartych maili. Obecnie prezentujemy zbiorcze wyniki analogicznego badania przeprowadzone w miesiącach maj - sierpień 2009 r.

E-marketing – nowe media, nowe możliwości

FreshMail nawiązał współpracę z firmą Eskadra Szkolenia i Seminaria. Zapraszamy na szkolenia poświęcone zwiększeniu skuteczności działań marketingowych przy wykorzystywaniu nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych!

FreshMail i edukacja

Wakacje mamy już za sobą. Nadchodzi rok akademicki, a z nim nowe zajęcia dla studentów.

Sztuka omijania konkurentów

Aby czuć się na rynku pewnie, trzeba nieustannie obserwować działania konkurencji! ESSENTIS – szkolenia marketingowe zaprasza na warsztaty treningowe.

Gmail zwiększa udziały w rynku

W lipcu usługa Google - Gmail awansowała na trzecie miejsce pod względem liczby użytkowników w USA. Można uznać, że idealny prezent w chwili zakończenia wersji bety Gmaila, z jaką dotychczas mieliśmy do czynienia.

ABC email marketingu do pobrania

Zapraszamy do pobrania dodatku specjalnego poświęconego e-mail marketingowi. ABC e-mail marketingu ukazał się wraz z ostatnim numerem Media & Marketing Polska.

Ogólnopolski konkurs na najlepszą pracę magisterską

IAB Polska oraz Szkoła Główna Handlowa w Warszawie zorganizowały konkurs na najlepszą pracę magisterską dotyczącą marketingu internetowego. Dla zwycięzcy m.in. indeks na Studia Podyplomowe Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, laptop i iPody.

Spam silny jak nigdy

„Spam silny jak nigdy” - taki wniosek można wysnuć na podstawie opublikowanych raportów „McAfee Threads : Second Quarter 2009” oraz comiesięcznego raportu pt. „State of spam”, sporządzonego przez firmę Symantec. Pokazują one niepokojące dane na temat obecności spamu na naszych skrzynkach.

ABC e-mail marketingu

Do ostatniego numeru „Media & Marketing Polska” dołączono dodatek specjalny poświęcony e-mail marketingowi. W ostatnim czasie, w wyniku wzrostu zainteresowania tą formą komunikacji, pojawia się coraz więcej pytań o to, jak efektywnie wykorzystać narzędzie, jakim jest e-mail.

19 widoków FreshMaila

FreshMail udostępnił swoim klientom możliwość przetestowania maila przed wysyłką, tak aby dowiedzieć się jak może wyglądać u odbiorców. Oczywiście to nie wszystko, dodaliśmy kilka przydatnych funkcji, tak aby w pełni uzyskać potrzebne informacje.

FreshMail prezentuje

FreshMail po raz kolejny miał przyjemność uczestniczyć w konferencji IAB Polska. Reprezentujący FreshMaila Paweł Sala przedstawił prezentację pt. "Wykorzystanie E-mail marketingu w branży finansowej".

Raportowanie w systemach e-mail marketingowych

W serwisie Interaktywnie.com został przedrukowany artykuł Pawła Sali dotyczący raportowania w działaniach e-mail marketingowych. Tekst oryginalnie opublikowano w czerwcowym numerze "Marketingu w Praktyce".

Ważna zmiana w API

W związku z wprowadzonymi zmianami w aplikacji FreshMail prosimy o wprowadzenie poniższych zmian w skrypcie API.