Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
O rozstaniach i powrotach w Marketingu w Praktyce
Powrót do listy wpisówJest już nowy numer Marketingu w Praktyce a w nim artykuł Pawła Sali pt."Strategie remarketingowe - o rozstaniach i powrotach, które generują sprzedaż". Znajdziesz w nim kilka cennych rad jak skłonić do powrotu kogoś kto właśnie porzucił Twój koszyk!
Przeczytaj artykuł Pawła, a dowiesz się, że:
- Dobra baza to podstawa - spraw żeby była Twoim przyjacielem a nie wrogiem.
Baza przyjaciel to taka, która została pozyskana w modelu double opt-in wraz ze wszystkimi niezbędnymi zgodami na przetwarzanie danych osobowych oraz wysyłanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej.
- Kto pyta nie błądzi – zapytaj co się stało, że produkt nie został kupiony
Jeśli, Twój klient wycofał się ze sprzedaży już po dodaniu produktu do koszyka, przypomnij mu o tym wieczorem. Wyślij wieczorny mailing z rabatem lub promocją, który pokaże mu, że jednak warto kupić właśnie u Ciebie!
- Klient nasz pan - szanuj swojego newsletter'owca
Pamiętaj, aby w każdym mailu umieścić informację w jaki sposób można zrezygnować z subskrybcji, każdy musi wiedzieć, gdzie jest „wyjście ewakuacyjne”.
- Wytrzymałość skrzynki też ma swój kres - ceń pojemność skrzynki
Nie wysyłaj zbyt wielu maili bo doprowadzisz do sytuacji, w której Twój mail oznaczony zostanie jako spam i już nie wrócisz do łask i więcej informacja od Ciebie nie znajdzie się w skrzynce jako „odebrane”, tylko automatycznie wrzucana będzie do spamu, a tym samym nie będzie czytana.