Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Nowe social media w mailingu
Powrót do listy wpisówTwitter, MySpace i Śledzik połączone z Twoim mailingiem, sprawią, że zobaczy go i skomentuje jeszcze więcej potencjalnych Klientów.
Dodaliśmy kolejne social media do tych, które już znajdują się na naszej liście. Od dzisiaj, poza Blipem, Flakerem i Facebookiem, możesz wykorzystywać także popularnego Twittera, MySpace i Śledzika.
W poprzednim wpisie na naszym blogu "Social media, czyli efekt buzz" opisywaliśmy sposób dołączenia odnośników social media. Podczas tworzenia mailingu możesz wstawić specjalne przyciski – małe logotypy wybranych serwisów lub odnośniki tekstowe. Jeżeli Klient przykładowo stwierdzi, że mail jest wartościowy i będzie go chciał pokazać innym np. na Facebooku, wystarczy, że kliknie w odnośnik, a kreacja pojawi się na wybranej stronie. Zachęcamy do dzielenia się komentarzami i wymiany doświadczeń.
Integracja mailingu np. z Blipem, to nie tylko jeden ze sposobów na urozmaicenie przekazu, ale także zaproszenie do otwartej dyskusji z Klientem. Dzięki serwisom społecznościowym i mikroblogowym błyskawicznie poznasz opinie użytkowników i skonfrontujesz swoje pomysły, co w przyszłości może się przełożyć na jeszcze wyższą efektywność kampanii.