Renata Gajoch-Bielecka wpis utworzony wpis edytowany
Najlepsze pomysły na walentynkowy newsletter
Powrót do listy wpisówWalentynkowy shopping różni się znacznie od tego świątecznego, gdy kupowaliśmy prezenty pod choinkę w masowych ilościach. Tym razem klienci wybierają prezent tylko dla jednej wyjątkowej osoby - tej kochanej najbardziej!
Można zatem założyć, że czasu poświęconego na wybór prezentu będzie więcej, a cena okaże się trochę mniej ważna. Ten prezent po prostu musi być idealny. Pomóż swoim klientom w wyborze podarka, który wyrazi więcej niż tysiąc słów.
Poniżej znajdziesz kilka porad, które mogą zainspirować Cię do stworzenia Twojego idealnego walentynkowego projektu.
Czas na wyjątkowy prezent
Miłość jest bezcenna ale najlepszym sposobem na powiedzenie “Kocham cię” jest prawdopodobnie diamentowy pierścionek ;) Z okazji Walentynek wyeksponuj najlepszy produkt w swojej ofercie używając do tego urzekających fotografii pokazujących detale produktu. Dodaj także opis wyszególniając jego najlepsze cechy.
Wybór prezentu dla ukochanej osoby może być nie lada wyzwaniem przez co proces decyzyjny wydłuża się. Klient chce wiedzieć co kupuje, poczytać na temat produktu, rozważyć wiele opcji. Postaraj się Twoim newsletterem przekonać konsumentów, że Twój produkt jest najlepszy i jedyny w swoim rodzaju. Mission impossible? Niekoniecznie! Zobacz jak zrobili to inni:
Postaw na dobry copywriting
Wiersze, słodkie słówka i miłosne wyznania… czyli wszystko to, co stworzy romantyczny nastrój w Twoim newsletterze. Zadaniem copywritera jest tutaj napisanie takich linijek tekstu, które sprawią, że odbiorcy zaczną marzyć o idealnych Walentynkach i wyjątkowych prezentach, które zbudują wspomnienia na całe życie. Uzmysłów swoim odbiorcom, że jest to na wyciagnięcie ręki, a będą nie tylko bardziej skłonni do zakupów, ale też do wydania większej sumy pieniędzy (patrz paragraf wyżej).
Zerknij na przykłady poniżej i zobacz jak wykorzystać romantyczne słówka w newsletterze:
Specjalna oferta na specjalną okazję
Z okazji Walentynek warto stworzyć specjalny produkt i promować go używając wszystkich dostępnych kanałów. Oczywiście jednym z nich powinien być newsletter. Zaoferuj swoim odbiorcom pakiet na uroczystą kolację lub romantyczny, weekendowy wypad.
Pomyśl co jeszcze możesz zaoferować zakochanym, aby ich Walentynki były wyjątkowe. Postaraj się aby Twój produkt był unikalny, trochę uroczysty albo tajemniczy - wszyscy marzą aby ten dzień był inny niż wszystkie.
Pamiętaj i o niej i o nim
Walentynki to święto DWOJGA ludzi, więc upewnij się, że masz w swojej ofercie coś specjalnego dla niej i dla niego. Dobrym pomysłem może okazać się podzielenie newslettera na dwie części:
- coś dla kobiet
- coś dla mężczyzn.
Być może ten prosty sposób pomoże Ci upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Kto oprze się pokusie ominięcia atrakcyjnej oferty, na którą natrafił szukając prezentu dla partnera lub partnerki? Dodając mały prezent dla siebie obniżamy przecież koszty wysyłki…
Popatrz na przykład poniżej i zastanów się czy ta metoda będzie optymalna dla Twojej strategii:
Dodaj serduszka do Twojego projektu...
Bardzo prosty trick... Ale jaki skuteczny! Serduszka zobaczymy już niedługo wszędzie, dodaj je też do swojego newslettera - nie ważne co sprzedajesz już na pierwszy rzut oka będzie wiadomo, że jest to specjalna walentynkowa oferta.
Masz już jakieś pomysły na walentynkowy newsletter?
Mamy nadzieję, że po przeczytaniu tego tekstu zrodziło się ich mnóstwo. Jeśli czujesz niedosyt zapraszamy do naszej galerii inspirujących newsletterów, gdzie znajdziesz jeszcze więcej walentynkowych inspiracji.