Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Łódź Jungle Web 2012
Powrót do listy wpisówŁódź jeszcze do niedawna nie kojarzyła się z branżowymi wydarzeniami z zakresu marketingu internetowego. Organizatorzy Łódź Jungle Web 2012 postanowili wypełnić tę lukę i stworzyć profesjonalne i tematyczne warsztaty, których główną grupą docelową są studenci i przedstawiciele biznesu. Każda firma chcąca zacząć swoje działania w Internecie lub je sprofesjonalizować będzie miała szanse sporo się dowiedzieć na ten temat oraz spotkać wielu wykonawców usług z tego obszaru.
Łódź Jungle Web 2012 odbywające się 21-22 marca 2012, to impreza, która ma na celu pokazanie jak we wszechstronny sposób wykorzystać siłę marketingowych narzędzi internetowych.
Podczas konferencji poruszane będą takie tematy jak:
- tworzenie stron internetowych, ich użyteczność oraz design,
- blogi,
- optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe (SEO),
- reklama w Internecie,
- działania w serwisach społecznościowych (np.: NK.pl, Facebook),
- e-mail marketing,
- media i dziennikarstwo internetowe,
- e-PR,
- video, foto, grafika,
- projektowanie oraz skuteczność aplikacji (mobile, Facebook).
FreshMail jest patronem tego wydarzenia. Filip Kłodawski, Key Account Manager FreshMaila poprowadzi warsztaty i prelekcje na temat e-mail marketingu jako skutecznego narzędzia promocji.
Podczas Łódź Jungle Web oprócz prelekcji i warsztatów będzie można uczestniczyć w:
- kontaktowych łowach, czyli przestrzeni, gdzie będzie szansa spotkać się i porozmawiać z najlepszymi specjalistami z branży interaktywnej
- debacie - MarkeTEAM wspólnie z magazynem Brief przygotują branżową debatę
- afterparty :)
Udział w konferencji jest bezpłatny!
Wystarczy wysłać zgłoszenie za pomocą formularza w zakładce -> Rejestracja
Serdecznie zapraszamy !