FreshMail wpis utworzony wpis edytowany
Klienci mają dobrą opinię o FreshMailu!
Powrót do listy wpisówPo raz kolejny Raport Media&Marketing Polska pokazał, że jesteśmy firmą, z którą warto współpracować!
Sposób i termin realizacji badania
Badanie przeprowadził instytut Millward Brown w dniach 20.01-03.03.2014 r. Wykorzystana została metoda CATI (computer assisted telephone interviews), a każdą agencję oceniają tylko te osoby, które osobiście z nią współpracowały w roku 2013. Łącznie w badaniu wzięło udział 4155 osób (próba wyjściowa).
FreshMail w raporcie
W tym roku pochwalić się mogliśmy:
- nowymi Klientami: Ceneo, Axa, Itaka, Amplico, Medicover
- stałą obsługą firm: Skoda, Neckermann, Polskapress, Grupa Maspex Wadowice, Umbro,
- top projektami 2013: "Zima z Neckermannem", Skoda Rapid Spaceback - kampania "Władca przestrzeni", konferencja M@il My Day,
- kluczowe zmiany personalne: Filip Kłodawski awansował na stanowisko specjalisty ds. strategii i projektów; do zespołu dołączają Marcin Grochowina oraz Kamil Sikora, obejmując stanowiska project managerów,
- główne zmiany w strukturze/ofercie: FreshMail 5.0 – z końcem maja została zaprezentowana nowa wersja systemu do email marketingu; wydzielony został także zespół ds. strategi i optymalizacji kampanii jako wsparcie dla klientów przy budowaniu stałej relacji z odbiorcami.
FreshMail na podium
W tym roku na 16 kategorii, aż w 12 stanęliśmy na podium:
- Zadowolenie ze współpracy z agencją - miejsce 2
- Czy polecił(a)by Pan(i) agencję swojemu przyjacielowi? - miejsce 2
- Zadowolenie z obsługi Klienta - miejsce 2
- Zadowolenie z kreacji i produkcji - miejsce 1
- Przestrzega zasad etyki zawodowej - miejsce 1
- Projekty agencji są skuteczne - miejsce 1
- Agencja rozumie brief - miejsce 2
- Widać bezpośredni związek pomiędzy działaniami agencji i wysokością sprzedaży - miejsce 2
- Współpracuje z nami w rozwiązaniu problemów marketingowych - miejsce 1
- Ma dobrą opinię wśród osób z branży - miejsce 1
- Oferuje nam strategiczne i długofalowe rozwiązania - miejsce 3
- Rozumie ideę zintegrowanej komunikacji - miejsce 1