Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Już jutro TravelCamp zawita znów do Krakowa!
Powrót do listy wpisówNa TravelCampie spotykają się przedstawiciele środowiska internetowego (agencje interaktywne, specjaliści SEM etc.) z branżą turystyczną i hotelarską.
Jutro (15 września) do Artefakt Cafe w Krakowie zawita 6 Travel Camp. To pierwszy bezpłatny, nieformalny cykl spotkań adresowanych do osób zainteresowanych wykorzystaniem strategii e-marketingowych w turystyce i hotelarstwie.
Opinie uczestników:
Zdaniem Marty Krupińskiej (Head Coordinator, Travelnity.com): "TravelCamp to przedsięwzięcie stworzone z pasją i dla pasjonatów. Na TravelCampie wymiana informacji przeradza się w żywą dyskusję opartą o rzetelną wiedzę, a zwykła wymiana wizytówek w skuteczny networking z ważną częścią polskiej branży turystycznej i interaktywnej".
Według Moniki Samojlik (Marketing Manager, GoldenLine): "TravelCamp to ciekawy pomysł na integrację branży turystycznej i możliwość wzbogacenia wiedzy o najnowsze trendy z zakresu e-marketingu oraz działań w social media. Dla osób odpowiedzialnych za promocję hoteli oraz turystyki to niebywała okazja do zapoznania z najlepszymi praktykami z rynku od samych praktyków i strategów".
Nasz człowiek na TravelCamp!
Zapraszamy wszystkich na prezentację: "E-mail marketing w służbie turystyki. Case study". Filip Kłodawski z FreshMaila opowie o tym jak wiele branża turystyczna może zyskać wykorzystując e-mail marketing. Przedstawi również case study kampanii e-mail marketingowej realizowanej dla firmy TUI, za którą FreshMail uzyskał wyróżnienie w tegorocznym konkursie Golden Arrow.
Więcej informacji o Travel camp na stronie:
www.travelcamp.pl