Maria Czekańska , Gabriela Siwka wpis utworzony wpis edytowany
Integracja Zapier – idealne rozwiązanie dla MŚP
Powrót do listy wpisówProwadzisz małą działalność i dopiero zaczynasz swoja przygodę z email marketingiem, a Twoim podstawowym narzędziem do pracy na bazie odbiorców są arkusze Google? Na pewno zastanawiasz się nie raz, w jaki sposób zwiększyć konwersję, zaoszczędzić swój czas lub bardziej efektywnie budować bazę odbiorców. Integracja Zapier będzie dla Ciebie idealnym rozwiązaniem.
Zainwestuj w Zapier
Dzięki integracji z Zapierem zaoszczędzisz swój czas - nowy rekord w Twoim arkuszu sprzedaży automatycznie prześle się do listy we FreshMailu. Równie prosto możesz pozyskiwać nowe leady z poczty na Gmailu.
Dzięki wykorzystaniu możliwości integracji Zapier, bez problemu dopełnisz działanie systemu FreshMail oraz autoresponderów w naszej aplikacji. Dodatkowo skonfigurujesz się ze swoim CRMem.
Czym jest Zapier?
Zapier to platforma umożliwiająca tworzenie prostych automatyzacji i integrowanie ze sobą wielu różnych kanałów. Schematy automatyzacji nazywane są tutaj zapami. Każdy zap (zadanie) składa się z akcji (wyzwalacza) oraz reakcji na niego. Co więcej, Zapier pozwala na dodanie dodatkowych filtrów, które uszczegóławiają realizację zapa.
*zap - to jednokierunkowa automatyzacja jaką można zbudować w systemie Zapier
Podstawowym działaniem jest aktualizacja danych odbiorcy - prosto z Twojego arkusza do FreshMaila. Przykładowe integracje, jakie możesz zbudować, to np. synchronizacja z systemem Nutshell, Salesforce, Zoho czy też SugarCRM.
Przykład zapa, dzięki któremu nowy lead w Salesforce zostaje przesłany do listy we FreshMailu
Przykład, dzięki któremu możesz zaktualizować dane odbiorcy, przesyłając dane z nowo utworzonego pola w systemie Highrise
Integracja Zapier i PayPal
Możesz wykorzystać również inne przydatne zapy. Jednym z nich jest integracja systemu FreshMail z systemem PayPal! W tym przypadku polecamy dwie możliwości zabudowania zapów.
Gdy twój klient dokonana płatności i zakończy się ona sukcesem, dzięki integracji z systemem FM możesz wysłać do niego wiadomość z fakturą (poprzez usługę maili transakcyjnych). Dodatkowo, tworząc tę akcję możesz uwzględnić opóźnienie. Drugim przykładem przydatnej funkcjonalności w przypadku integracji poprzez Zapier jest zbudowanie zapa, w którym na akcję, jaką jest dodanie nowej transakcji w PayPal, reakcją jest aktualizacja pola dodatkowego we FreshMailu.
Przykład dla integracji z PAYPAL
Przykład dla integracji z FreshBooks
Zap, dzięki któremu prześlesz potwierdzenie zwrotu dla klienta z systemu Gumroad
Personalizuj o wiadomości z załącznikami
Inne przykłady wykorzystania FreshMailowych senderów API i SMTP to możliwość uzupełnienia ścieżki autoresponderów o wysyłkę wiadomości z załącznikami. W tym przypadku możliwe jest przygotowanie opcji, w której akcją będzie otworzenie danego autorespondera lub kliknięcie w wybrany link. Dzięki możliwości dodatkowego filtrowania w Zapierze, podczas budowania Zapa masz możliwość wyboru konkretnego linku lub/i akcji w konkretnej kampanii, a następnie dodanie np. opóźnienia. Wysyłka takiego maila pozwoli Ci na domknięcie ścieżki zakupowej lub wysłanie spersonalizowanej oferty, wybranej na podstawie kliknięcia w dany link.
Zapier w sektorze szkoleniowym i eventowym
Twoja działalność opiera się na innych założeniach? Realizujesz szkolenia, wydarzenia lub chcesz po prostu przesłać ankietę? Żaden problem!
Gdy korzystasz z narzędzia typu GoToWebinar, spokojnie możesz stworzyć zapa, który sprawi, że automatycznie dodasz zarejestrowanych uczestników webinaru do listy mailingowej we FreshMailu.
Jeśli nie wiesz jeszcze, czy webinary są dla Ciebie, zachęcam do wypróbowania ich we Freshmailu w czasie darmowego okresu testowego( więcej informacji znajdziesz tutaj).
Organizujesz eventy? Zbuduj zadanie pomiędzy EventBrite i automatycznie dodawaj nowo zarejestrowanych uczestników eventu do listy mailingowej we FreshMailu!
Integracja Zapier z SurveyMonkey
Potrzebujesz przeprowadzić ankietę, by np. dostosować ofertę pod wymagania klienta? Zintegruj się z SurveyMonkey i automatycznie dodawały się adresy mailowe osób, które wypełniły ankietę do listy mailingowej we FreshMailu. Możesz je również aktualizować lub wysyłać do odbiorców maila transakcyjnego.
Jeśli nie korzystasz z żadnego z opisanych rozwiązań, nie martw się - wystarczy, że w panelu Zapiera poszukasz aplikacji z których sam korzystasz.
Najlepsza informacja, jaką dla Ciebie mamy, jest to, że Zapier ma dostępny darmowy plan, który pozwala na posiadanie 5 aktywnych zakupów oraz wykonanie 100 akcji za darmo w odnawialnym limicie miesiąca. Dlatego zacznij już teraz, by oszczędzić swój czas i zwiększać swoją bazę w prostszy sposób. Link do pobrania Zapier znajdziesz tutaj - jeśli lepiej chcesz poznać możliwości integracji wtyczki, zerknij na oficjalną stronę.