Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
FreshMail zaprasza na konferencje “Jak zgodnie z prawem wykorzystywać treści w Internecie?” oraz “Efektywny Marketing Dziecięcy”
Powrót do listy wpisówW dniach 10 – 11 czerwca 2010 w hotelu Intercontinental w Warszawie odbędą się dwie konferencje, które gorąco polecamy
Zarówno polscy Internauci, jak i właściciele firm nadal nie zawsze pamiętają, że wykorzystanie cudzego utworu na własnej stronie internetowej wymaga nie tylko uzyskania zgody autora, ale niejednokrotnie również stosownej zapłaty na jego rzecz. Przywłaszczając sobie całość lub fragmenty cudzego utworu (np. artykułu, filmu, muzyki) firmy te popełniają plagiat, czyli przestępstwo zagrożone nawet karą pozbawiania wolności. Coraz częściej nakładane są kary finansowe na firmy łamiące prawo. Moga one sięgająć nawet kilkaset tysięcy złotych. Z drugiej strony nie wszyscy autorzy oraz wydawcy mają świadomość jak skutecznie walczyć o swoje prawa oraz zapobiegać kradzieży swojej własności intelektualnej.
Udział w konferencji pozwoli uczestnikom uniknąć kosztownych błędów, jak również będzie doskonałą okazją do wymiany myśli i opinii przedstawicieli obu stron sporu: autorów i wydawców oraz firm korzystających z ich twórczości w Internecie.
Najważniejsze zagadnienia:
• Korzystanie z kontentu w Internecie – co jest niezgodne z prawem?
• Odpowiedzialność prawna i finansowa osób wykorzystujących treści w Internecie
• Legalne sposoby korzystania z treści w Internecie – licencje ustawowe
• Walka wydawców prasy o korzystanie z ich treści w Internecie
• Najnowsze orzeczenia ETS w zakresie prawnoautorskiej ochrony kontentu w Internecie?
"Kontent w Internecie - jak działać zgodnie z prawem?" - link do strony konferencji.
Druga konferencja dotyczy marketingu dziecięcego. Bujny świat dziecięcej wyobraźni stanowi szerokie pole dla kreatywności twórców kampanii sprzedażowych. Aby jednak osiągnąć zamierzone cele, należy poznać naturę dziecka, zrozumieć na co zwraca uwagę oraz co i dlaczego jest dla niego interesujące. Dopiero ta wiedza plus znajomość najnowocześniejszych technik i narzędzi prowadzić może do osiągnięcia sukcesu.
Spotkanie z gronem zaproszonych ekspertów to doskonała okazja do skompletowania i uporządkowania wiedzy na temat specyfiki rynku dziecięcego. Podczas konferencji uzyskają Państwo odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące skutecznych form komunikowania do najmłodszych. Poznają Państwo nowoczesne i adekwatne do wieku odbiorcy metody konstruowania ciekawych i atrakcyjnych kampanii reklamowych. Dowiedzą się Państwo jak efektywnie zagospodarować nieznane dotychczas obszary reklamy kierowanej w stronę młodego konsumenta i jak ten ogrom możliwości zmieścić w ramy prawne.
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w jednym z niewątpliwie najważniejszych spotkań świata marketingu w tym roku.
Główne zagadnienia:
• Nowe skuteczne kanały dotarcia do młodego konsumenta
• Praktyki marketingowe a odpowiedzialność biznesowa
• Narzędzia, techniki i trendy – jak stworzyć reklamę idealną?
• Wirtualne dzieci w konsumpcyjnym świecie
• Aspekty prawno-etyczne kampanii dziecięcych
• Miejsce oraz rola edukacji, zabawy i konkursu w działaniach sprzedażowych
• Zarządzanie portfelem młodego konsumenta
"Efektywny marketing dziecięcy" - link do strony konferencji.