Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
FreshMail w prasie branżowej
Powrót do listy wpisówZapraszamy do przeczytania kolejnego artykułu Pawła Sali z cyklu "Skuteczny e-mail marketing od podstaw" w najnowszym numerze Marketer+. Tym razem Paweł przybliży wam targetowanie wysyłek.
Z artykułu dowiecie się m.in.:
- jak należy segmentować swoją bazę odbiorców,
- jak wykorzystać targetowanie behawioralne w e-mail marketingu,
- jak wykorzystać targetowanie deklaratywne,
- o geotargetowaniu.
Część piewsza cyklu wyjaśniała:
- dlaczego warto korzystać z e-mail marketingu,
- jak budować swoją bazę subksrybentów,
- jak zbierać dane o swoich subkrybentach,
- jak dbać o higienę bazy danych.
Częśc druga cyklu skupiła się już na wysyłce kampanii. Z artykułu "Przygotowanie kampanii", mogliście dowiedzieć się m.in:
- jak przygotować szablon do wysyłki,
- jak stworzyć odpowiednią treść,
- jak określić efektywnie temat i nadawcę wiadomości.
Wcześniiejsze numery znajdziecie w archiwum Marketera+.
Także w najnowszym numerze marketingu w praktyce znajdziecie artykuł Pawła: "Jak pisać efektywne e-maile". Narazie dostępny jedynie w wersji papierowej.
- co z punktu widzenia ilości otwarć przez odbiorców jest ważniejsze przy wysyłaniu mailingu: temat czy nadawca,
- czy większe zaufanie u odbiorców budzi mail od osoby prywatnej czy od firmy,
- jakie tematy skłaniają odbiorców do otwarcia wiadomości?
- jakie tamety wywołują największe CTR?