Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
FreshMail w Marketingu w Praktyce
Powrót do listy wpisówW najnowszym marcowym wydaniu Marketingu w Praktyce znajdziecie tekst teamu Freshmailowego - Barbary Byrskiej i Pawła Sali!
W artykule natraficie na informacje o tym, jak skutecznie komunikować się z klientem za pomocą e-mail marketingu. Zaczynając swoją historię z e-mail marketingiem warto pamiętać o tym, że aby efektywnie porozumiewać się z odbiorcą za pomocą e-mail marketingu nie wystarczy tylko zebrać bazę adresów mailowych i raz na miesiąc wysłać mailing do wszystkich, którzy się w niej znaleźli.
Dobre narzędzie email marketingowe pozwala na wiele więcej!
Można bowiem m.in obserwując ruch klienta wyodrębnić klika grup odbiorców newsletterów:
- Pierwsza grupa to te osoby, które właśnie się zapisały do naszej bazy.
- Drugie, to te którym zdarza się otwierać i czytać nasz mailing.
- A ostatnia to tzw. martwe adresy - klient, który zapisał się do bazy, jednak nie otwiera i nie czyta newsletterów które mu wysyłamy.
Już samo to rozróżnienie pokazuje jak wiele grup klientów można wyróżnić obserwując tylko to jak zachowują się po otrzymaniu naszego mailingu.
W artykule znajdziecie rady jak stworzyć efektywną e-mail marketingową strategię komunikacji z różnymi grupami klientów i co zrobić żeby ich lojalność względem Waszej marki rosła!