Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Freshmail szkoli na Search Marketing Week
Powrót do listy wpisówJeżeli chcesz efektywnie wydać każdą złotówkę i skutecznie wykorzystywać wszystkie dostępne narzędzia, przyjdź na szkolenie z e-mail marketingu organizowane w ramach tygodniowego eventu Search Marketing Week
W ramach szkolenia praktycznie, krok po kroku pokażemy ci – jak skrupulatnie zaplanować kampanię, przygotować wyśmienitą kreację i kalkulować zyski. Szkolenie \"e-mail marketing Freshmail\" przeznaczone jest dla wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć:
* jak pozyskać nowych klientów
* jak zwiększyć sprzedaż
* jak zwiększyć lojalność obecnych Klientów
* jak budować pozytywny PR
* jak zbudować szeroki zasięg
* jak informować o nowościach
Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak zbudować efektywną bazę danych, odpowiednio targetować wysyłki, wybrać właściwą kreację i treść mailingu, personalizować wiadomości, połączyć działania e-mail marketingowe z innymi kanałami komunikacji, wreszcie – jak analizować efekty wysyłek, przyjdź na szkolenie 17 maja 2010.
Szkolenie odbędzie się w warszawskim biurowcu Rondo One. Poprowadzi je Paweł Sala, dyrektor zarządzający firmy FreshMail, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Interactive Advertising Bureau Polska, autor wielu publikacji na temat e-mail marketingu, a także prelegent na wielu konferencjach branżowych. Szkolenie z e-mail marketingu odbywa się w ramach tygodniowego eventu Search Marketing Week, podczas którego przez 5 kolejnych dni aż 10 niezależnych specjalistów będzie przekazywało wiedzę z zakresu marketingu internetowego - od kampanii reklamowych, przez e-mail marketing, promocję sklepów internetowych, po analitykę webową, social media oraz pozycjonowanie stron.
Więcej informacji o szkoleniach znajdziesz na stronie www.searchmarketingweek.com.