Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
FreshMail szkoli jak stworzyć mailing, który otworzy każdy klient!
Powrót do listy wpisówSearch Marketing Week for e-Commerce to już 4. edycja tej uznanej imprezy szkoleniowej, która odbędzie się w Poznaniu między 12 a 16 marca 2012.
Marcowa edycja poznańskiej imprezy poświęcona będzie marketingowi internetowemu:
- 5 dni
- 9 szkoleń
- 14 prelegntów
Będzie to intensywny cykl szkoleń umożliwiający marketerowi nadrobienie w tydzień zaległości z zakresu marketingu internetowego. Organizatorami imprezy są SprawnyMarketing.pl (największy polski serwis o marketingu w wyszukiwarkach) i MaxROY.com (poznańska agencja konsultingu SEM).
Wśród prelegentów nie zabraknie, tak znamienitych postaci jak: Cezary Lech, Tomasz Frontczak, Bartosz Berliński, Marcin Duraj, Wojciech Kuśmierek, Przemek Modrzewski, Paweł Sala, Marek Groński, Rafał Kowalewski, Jacek Gadzinowski, Piotr Maruszewski, Marek Urbaniak, Piotr Konieczny.
Nadchodząca edycja imprezy to nie tylko dobrze znane wcześniej szkolenia, tym razem wzbogacone o moduł dla branży e-commerce, ale także 3 nowe szkolenia. W ten sposób powstaje propozycja intensywnego uzupełnienia wiedzy dla całkiem szerokiego grona marketerów: dla pozycjonerów i zarządzających kampaniami AdWords, dla pracowników sklepów internetowych i pracowników agencji interaktywnych, a także dla pracowników działów marketingu.
Szczegółowe informacje o programie imprezy, agendzie poszczególnych szkoleń, cenach i prelegentach dostępne są na SearchMarketingWeek.com