Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
FreshMail szkoli!
Powrót do listy wpisówZeszły tydzień upłynął pod hasłem szkoleń. Filip Kłodawski - Key Account Manager FreshMaila poprowadził prelekcje i szkolenia w Łodzi i Wrocławiu. Paweł Sala – Dyrektor Zarządzający FreshMaila – szkolił natomiast studentów studiów podyplomowych w Krakowie.
Marketing Internetowy – Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Już po raz drugi Paweł Sala został zaproszony do bycia wykładowcą na podyplomowych studiach z marketingu internetowego. Zarówno podczas pierwszej, jak i drugiej edycji opowiadał o tajnikach e-mail i mobile marketingu. 14 godzin zajęć podzielone zostało na dwa dni, podczas których Paweł opowiedział o czym należy pamiętać i co trzeba wiedzieć żeby przygotować dobrą kampanię e-mail marketingową.
StartAp - Akademia Przedsiębiorczości 2012
Akademia przedsiębiorczości organizowana przez Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR odbyła się w dniach 19-23 marca 2012. Na warsztatach prowadzonych przez Filipa było aż 56 studentów reprezentujących wszystkie wrocławskie uczelnie. Słuchacze okazali się być bardzo zainteresowani tematem email marketingu i nie szczędzili Filipowi pytań i próśb o zdradzenie tajników kampanii e-mail marketingowych w kontekście MŚP. Prelekcja była tak wciągająca, że zabrakło czasu na podzielenie się całą wiedzą, jednak mamy nadzieję, że za rok znów się spotkamy, wtedy już na znacznie dłużej.
Łódź Jungle Web 2012
Jungle Web odbyło się 21-22 marca 2012. Było to po raz pierwszy organizowane wydarzenie, które miało na celu pokazanie, jak we wszechstronny sposób wykorzystać siłę marketingowych narzędzi internetowych. Naszym zdaniem jak najbardziej się to udało!
Podczas dwudniowej imprezy można było spotkać wielu praktyków, którzy bardzo chętnie chcieli się dzielić swoją wiedzą. Filip miał okazję poprowadzić prelekcję dla 200 osób – głównie studentów, ale i przedstawicieli firm oraz młodych osób rozpoczynających swoją działalność zawodową. Odbyły się także 2-godzinne warsztaty, na których został omówiony e-mail marketing od strony praktycznej. Filip opowiadał o tym, jak zacząć swoją przygodę z e-mail marketingiem oraz jak to dobrze robić.