Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
FreshMail Optimizer i kilka nowych bajerów, czyli FreshMail v 4.1 już jest !
Powrót do listy wpisówOd pewnego czasu nie pisaliśmy o nowych funkcjonalnościach dodawanych do FreshMaila. Oczywiście to, że nie pisaliśmy nie znaczy, że nie pracowaliśmy.... pracowaliśmy niezwykle dużo, aby dzisiaj móc oficjalnie oddać Wam do używania zbiór funkcjonalności, które zdecydowanie ułatwią Wam pracę i podniosą efektywności Waszych działań.
Jak zapewne wiecie poprzedni rok, jak i rok wcześniejszy zamknęliśmy niezwykłym efektem - średnio co dwa tygodnie wrzucaliśmy jakąś nową funkcjonalność do systemu. W tym roku generalnie planujemy utrzymać tempo, jednak udoskonalenia FreshMail będziemy wrzucać raz na jakiś czas - FreshMail obecnie stał się całkiem rozbudowanym narzędziem ;) i taki model update’ów chcemy zachować.
Roboczo w naszych pracach zbiór nowych usprawnień określiliśmy numerem 4.1, tak więc zobaczmy, co za nim się kryje.
FreshMail Optimizer
To rozbudowany moduł pozwalający na nieinwazyjne, automatyczne poznanie preferencji naszych odbiorców. Dzięki predefiniowanym testom możemy w łatwy sposób sprawdzić jaki dzień tygodnia lub jaka pora dnia jest najbardziej odpowiednia dla naszych odbiorców na dostawanie od nas kampanii e-mail marketingowych.
Tagowanie kampanii e-mail marketingowych
W zeszłym roku dodaliśmy do FreshMail możliwość TAGowania linków, dzięki czemu w dużo prostszy sposób możecie segmentować swoją bazę adresową w oparciu o targetowanie behawioralne, a dzięki temu zwiększać efektywność Waszych kampanii e-mail marketingowych.
Dostaliśmy od Was informację o tym, że tagowanie całych kampanii będzie również przydatną funkcjonalnością, która ułatwi Wam pracę nad segmentowaniem baz subskrybentów. A więc na Wasze życzenie dodaliśmy TAGowanie kampanii i życzymy owocnej segmentacji.
Nowy edytor
Nowa wersja FreshMail to także nowych edytor wiadomości (oczywiście jeżeli wolicie używać starego w ustawieniach swojego konta możecie go przywrócić).
Nowy edytor poza tym, że jest zoptymalizowany pod najnowsze przeglądarki internetowe, takie jak choćby Google Chrome, pozwala na zaawansowane zarządzanie wgrywanymi plikami na serwer. Dzięki temu możecie w łatwy i przyjemny sposób katalogować Swoje pliki, obrazki ect i efektywniej pracować nad kampaniami e-mail marketingowymi.
Personalizacja FreshMaila
Ostatnio zauważyliśmy, że duża część użytkowników FreshMail nie tworzy własnych landing page do potwierdzenia zapisu lub wypisu z subskrybcji i korzysta z domyślnych stron z komunikatami z FreshMail. Dlatego dołożyliśmy możliwość umieszczania na ww. stronach własnego logotypu oraz przekierowania po chwili użytkownika na inną stronę (np. Waszą główną).
Tworząc tą funkcjonalność stwierdziliśmy, że pójdziemy jeszcze dalej... wszak nie wszyscy muszą lubić naszą „zieloną naturę” dlatego możecie zmienić kolorystykę FreshMail. Dodatkowo dla naszych Partnerów przygotowaliśmy możliwość zamienienia nazwy FreshMail na Wasz brand dzięki czemu w łatwy sposób możecie odsprzedawać FreshMail Waszym Klientom.
Małe poprawki:
W ostatnim czasie zgłosiliście do nas kilka bugów i sugestii usprawnień.
- Poprawiliśmy dodawanie plików csv w kodowaniu cp-1250 - już nie będzie to sprawiać problemu - czasem wykrzaczały się polskie znaki.
- Niektórzy z Was mieli problem przy imporcie szablonu z zip’a który dotyczył atrybu"nochangeurl" - tego problemu już też nie będzie :)
- Niektórzy z Was mieli także czasami problem z przypomnieniem hasła lub aktualizacją danych do faktur - te bugi zostały także rozwiązane.
- Również dodaliśmy kilka nowych reguł do API.
Optymalizacja i wydajność
Dodatkowo popracowaliśmy na optymalizacją czasu generowania się grup po parametrze lojalności - wreszcie generują się naprawdę szybko. Zakupiliśmy także kilka nowych maszyn, które pozwolą na jeszcze szybsze wysyłanie Waszych kampanii e-mail marketingowych.
Część z Was powiedziała, że czasami potrzebuje do nas zadzwonić.... każdy użytkownik FreshMail ma dedykowanego doradcę. Na stronie głównej systemu możecie poznać swoich doradców, a także co najważniejsze macie do nich bezpośredni kontakt - tak, my też nie lubimy infolinii :)
Obecnie rozpoczęliśmy pracę nad nowymi funkcjonalnościami FreshMail, które z pewnością poprawią efektywność Waszych działań e-mail marketingowych. Jeżeli macie jakieś pomysły i sugestie dotyczące tego, co mogłoby się znaleźć w nowej wersji FreshMail - piszcie komentarze lub piszcie bezpośrednio do nas na pomysly@freshmail.pl