Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
FreshMail edukuje i pomaga
Powrót do listy wpisówW ciągu ostatnich tygodni FreshMail zaangażował się w szereg imprez "dydaktycznych" mających na celu budowanie świadomości dotyczącej działań e-mail marketingowych oraz ich jak najlepszego wykorzystania.
IAB ShowCase
28 maja mieliśmy okazję pojawić się na IAB ShowCase, które tym razem zostało zorganizowane w naszym rodzimym mieście Krakowie. Podczas prelekcji przedstawiliśmy metody prowadzenia kampanii e-mail marketingowych tak, by nie były traktowane jako spam.
InteractiveDay
Kolejna impreza - InteractiveDay - odbyła się 5 czerwca w rzeszowskiej Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania. Spotkanie było adresowane do młodych ludzi, wiążących swoją przyszłość z branżą interaktywną. Pokazaliśmy tam, co tak naprawdę znaczy profesjonalny e-mail marketing i dlaczego jest ciekawym i skutecznym rozwiązaniem w komunikacji pomiędzy firmami a ich klientami. Ponadto mieliśmy okazję poprowadzić warsztaty pt: "Strategiczne wykorzystanie e-mail marketingu w działaniach promocyjnych, czyli jak efektywnie wykorzystać posiadane dane do budowania lojalności naszych odbiorców".
Warsztaty IAB
Ostatnią imprezą w jakiej mieliśmy okazję uczestniczyć były warsztaty zorganizowane przez IAB Polska, w których uczestniczyli zaproszeni marketerzy. Podnaczas naszej części warsztatów mieliśmy okazję podzielić się praktyczną wiedzą z zakresu efektywnego budowania baz danych w e-mail marketingu, a także wykorzystania systemów raportowania do poprawiania skuteczności strategii działań e-mail marketingowych.
Mamy świadomość, że właśnie zaczyna się sezon wakacyjny, jednak jeżeli jesteś organizatorem jakiegoś eventu, konferencji, warsztatów lub szkolenia, potrzebujesz wzbogacić swój program o wiedzę z zakresu szeroko rozumianego e-mail marketingu - pisz do nas.