Maria Wąchal wpis utworzony wpis edytowany
Czym zaskoczy Cię Mail My Day IV
Powrót do listy wpisówKonferencja Mail My Day co roku zbiera grono ekspertów i wiodących osobowości w e-marketingu. Tworzy przestrzeń sprzyjającą wymianie doświadczeń, kreatywnym rozmowom i dyskusji na temat działań email, ale także całościowej komunikacji z klientem w onlinie. Stawiając na konkrety i twarde dane otwiera uczestnikom drogę do skutecznej realizacji własnych celów biznesowych.
20 i 21 kwietnia odbędzie się kolejna, czwarta już edycja Mail My Day. W tym roku na wydarzenie zaproszeni zostali nie tylko polscy, ale i zagraniczni eksperci. Uczestnicy będą mogli wysłuchać i dyskutować z przedstawicielami takich firm, jak: Brand24, Google, Return Path, Answear, Koszulkowo.com czy Niebezpiecznik.pl.
Dodatkowo nazwiska takie jak: Sadowski, Budzich, Hatalska, Kurasiński czy Konieczny to brand sam w sobie. Mail My Day IV zdecydowanie planuje utrzymać poziom merytoryczny poprzednich edycji.
Jeśli wybierasz się do Warszawy dołączyć do pasjonatów email i e-marketingu, program konferencji przewiduje dla Ciebie najgorętsze zagadnienia w branży, ogłoszone przez ekspertów trendami na rok 2016.
Posłuchasz o analityce, budowaniu bazy, personalizacji i targetowaniu, skutecznym wykorzystaniu najbardziej angażującej formy contentu, czyli wideo, growth hackingu i sposobach na konwersję w kanale online, metodach budowania lojalnej społeczności wokół marki z wykorzystaniem technologii webowych oraz… o hackowaniu maili!
Organizatorzy zapewnią Ci także możliwość przetestowania nowo zdobytej wiedzy podczas praktycznych warsztatów, z których w tym roku szczególnie ciekawie prezentują się m.in. te o email marketing automation czy Google Analytics. Przestrzeń sprzyjającą networkingowi z pewnością wzmocni planowane afterparty.
Kliknij w banner, aby dołączyć do wydarzenia.
Dlaczego warto być na Mail My Day IV?
Wydarzenia branżowe to doskonała okazja, aby dowiedzieć się co obecnie jest skuteczne, pożądane i fajne w branży oraz zdobyć wartościowe kontakty. Jeśli prowadzisz działania marketingowe online i szukasz wydarzenia, które może pomóc Ci stworzyć silną strategię online - nie może Cię zabraknąć na konferencji Mail My Day IV.
To największy event w Polsce, który prezentuje trendy w digital marketingu skupione wokół najsilniejszej i najskuteczniejszej metody bezpośredniego dotarcia do klienta - email marketingu.
Po sukcesie pierwszej edycji MMD zorganizowanej w Krakowie, wydarzenie od dwóch lat ma miejsce w centrum Warszawy, w sali Multikina w Złotych Tarasach. Po pierwszym dniu prelekcji ekspertów, przez cały drugi dzień trwa część warsztatowa podzielona na trzy segmenty, w zależności od stopnia zaawansowania uczestników.
Formuła konferencji łącząca eksperckie wystąpienia i czas na praktyczne szlifowanie nowych umiejętności zapewnia pełen pakiet doświadczeń dla głodnych e-marketingowej wiedzy.
Głodny wiedzy? Zobacz perełki z wcześniejszych edycji Mail My Day
Marketerzy chętnie prowadzą kampanie email marketingowe, ale jednocześnie chcą dywersyfikować swoje działania online i offline. Po to, aby jeszcze skuteczniej docierać do swoich odbiorców, być po prostu tam, gdzie są ich klienci.
Dlatego wśród zaproszonych na Mail My Day IV specjalistów są osobowości ze świata: e-marketingu, content marketingu, brandingu, SEO i analityki, omnichannel, mobile, ux, e-commerce i oczywiście email marketingu.
Podczas poprzednich trzech edycji Mail My Day wypowiedzi ponad 40 prelegentów wysłuchało prawie 1000 zgromadzonych osób i firm. Co roku każdy z prelegentów poddawany był ocenie uczestników w krótkiej ankiecie - dzięki czemu co roku Mail My Day jest miejscem gdzie marketerzy mogą udać się po wysokiej jakości wiedzę, content i inspiracje.
Jako teaser przed Mail My Day IV, zobacz co podobało się najbardziej pasjonatom email i e-marketingu w poprzednich latach.
3 lata z Mail May Day za nami - najlepsi z najlepszych!
Paweł Sala z FreshMail
Paweł Sala to ekspert email marketingu, współtwórca sukcesu wielu kampanii nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative czy Mixx Awards. W branży od ponad 8 lat. Wciąż podaje marketerom przepisy na to jak prowadzić skuteczne działania email.
55% firm generuje co najmniej 10% sprzedaży właśnie dzięki email marketingowi. U podstaw takiej skuteczności leży przede wszystkim dopasowanie treści do potrzeb odbiorcy. Od zawsze mówi się, że personalizacja to fundament angażującej komunikacji email. Nie, nie jest to już tylko wykorzystanie imienia odbiorcy w temacie czy treści wiadomości. To także, a może przede wszystkim, umiejętne wykorzystanie wszystkich informacji o odbiorcy, w celu przesłania jak najlepiej dopasowanej treści.
„Przesyłaj tylko ważne informacje. Ważne dla Twoich odbiorców, niekoniecznie dla Ciebie” - podkreślał w swoim wystąpieniu Paweł Sala. Kolejno przedstawiając dowody na to, jak za pomocą segmentacji, targetowania i contentu dynamicznego, angażujący komunikat jest w stanie zdobyć i utrzymać zainteresowanie odbiorcy oraz przełożyć je na wyniki konwersji.
Łukasz Gładki z MyLo
Tematyka najnowszych zmian prawnych, ich interpretacja, czy mechanizmy rejestracji baz w GIODO to zagadnienia, które nieustannie interesują marketerów. Stale pojawiające się nowe regulacje wprowadzają coraz więcej ograniczeń w komunikacji reklamowej. Marketerzy nie chcą poruszać się na oślep w gąszczu formalności dotyczących prowadzenia działalności w Internecie.
Dlatego jedną z najlepiej przyjętych prelekcji została ta poprowadzona przez Łukasza Gładkiego, adwokata, współzałożyciela i partnera w Kancelarii MyLo. Podczas swojego wystąpienia w niesamowicie przystępny sposób zaprezentował praktyczne porady o tym, jak nie być spamerem, jak udostępniać materiały i jak realizować swoje cele marketingowe zgodnie z obowiązującą legislacją. “Prawo nie zabrania marketerom bycia kreatywnym” - podkreślał Łukasz Gładki.
Paweł Tkaczyk z Midea
Paweł Tkaczyk autor bestsellerowych książek „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja” zarabia na życie opowiadaniem historii, a o budowaniu silnej marki online opowiadał uczestnikom Mail My Day. Storytelling jest motorem napędowym dzisiejszego marketingu, a budowa marki online kręci się wokół 3K: Komunikat, Klient, Kasa.
“Silna marka jest wtedy kiedy wszyscy, ale to absolutnie wszyscy, znają odpowiedź na pytanie: w czym możecie mi pomóc.” - tak w jednym zdaniu sam prelegent podsumował swoje wystąpienie. Kolejno, z wykorzystaniem best practices storytellingu, nakreślił uczestnikom konferencji generalne zasady, jakimi powinni kierować się, opowiadając historię własnej marki.
Przede wszystkim na wskroś poznać własną grupę docelową, iść tam gdzie znajdują się owi odbiorcy, konsekwentnie ich słuchać i odpowiadać na ich potrzeby w kluczowych punktach styczności z marką, np. w newsletterze. “Upraszczaj, rozpieszczaj, zabawiaj” - dbaj o swoich klientów, tak jak chciałbyś aby zadbano o Ciebie.
Roman Łoziński z Ars Thanea
Roman Łoziński, Strategy Director w agencji Ars Thanea ma ponad 15-letnie doświadczenie w sprzedaży i reklamie i na co dzień zajmuje się myśleniem out of the box. Dodatkowo w jednym z wywiadów Roman Łoziński powiedział: “Prezentacja jest jak film lub opowiadanie. Ma sprawić by myśl, którą chcę przekazać, zakiełkowała w głowie odbiorców sama.”
Na Mail My Day III prezentację miał jako ostatni z ekspertów. Wyszedł na scenę i zrobił show, które na długo zapadło w pamięci zgromadzonych, tym samym zdobył miano najlepszego prelegenta trzeciej edycji. Skutecznie przekonał wszystkich zgromadzonych do tego, że w komunikacji marketingowej opłaca się po prostu być sobą.
Konsumenci to zwykli ludzie i tak właśnie chcą być traktowani. “Przekładając relacje społeczne na relacje transakcyjne marketer może osiągnąć o wiele lepsze wyniki” - podkreślał Roman Łoziński, a wśród publiczności nie pozostawił cienia wątpliwości, że trafia w sedno!
Monika Mikowska z mobeedick
Monika Mikowska to orędowniczka rozwiązań mobilności. Cechy charakterystyczne: merytoryka, przebojowość i szpilki. Na konferencji dotyczącej email marketingu podjęła niestandardowy temat. Jak nie dać się zwariować w morzu informacji. W momencie kiedy mobile przeprogramował nam mózgi, jesteśmy cały czas online, cały czas atakowani nowymi powiadomieniami, cały czas dostępni - jak cyborgi.
Email jest silny w mobile. 74% użytkowników urządzeń mobilnych sprawdza codziennie swoje maile, a dla 28% jest to jedyne źródło odbierania tych wiadomości. Ale użytkownicy przytłoczeni przez ogrom informacji, odpowiadają coraz rzadziej. Dlatego w sytuacji “information overload” niech Twój odbiorca czuje, że piszesz właśnie do niego, właśnie to co chciałby przeczytać, podkreślała Monika.
Maciej Płonka i Justyna Janik ze Studia EDISONDA
Specjaliści ze Studia EDISONDA przekonali nas, że zjawisko ślepoty banerowej niekoniecznie musi być dla marketerów problemem. Banery banerami, ale to jakość kreacji przekazu reklamowego - tzw. dobre wrażenie - stanowi o tym, czy trafi on do użytkownika.
“Skuteczność email marketingu, jako nośnika reklamy, można na wiele sposobów, na przykład analizując wskaźniki klikalności i otwieralności. Jako badacze user experience w projektowaniu newsletterów polecamy technologię eyetrackingu, by sprawdzić co dokładnie użytkownicy widzą, kiedy otwierają newsletter.” - argumentowali.
Swoje wystąpienie oparli na raporcie, w którym corocznie badają w jaki sposób użytkownicy czytają maile. Zebranym uczestnikom przedstawili wskazówki jak przykuć uwagę odbiorców sprawdzających swoją pocztę i jak odpowiednio zaprojektować newsletter.
Jeszcze nie masz swojego miejsca na Mail My Day IV?
Dołącz do grona zadowolonych uczestników i zarejestruj się już dziś. Czekamy na Ciebie w Warszawie, do zobaczenia!
Kliknij w banner, aby dołączyć do wydarzenia.
A poniższe kilka zdjęć dla tych, którzy nie mieli jeszcze okazji być na poprzednich edycjach: