Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Czy to tylko mail potwierdzający?
Powrót do listy wpisówWe FreshMailu okazuje się, że już nie. System FreshMail wprowadził małą, ale jednocześnie bardzo przydatną, nowość.
Już nie musimy nowym użytkownikom wysyłać maila aktywującego w dotychczasowej formie, czyli w trybie tekstowym. Wykorzystajmy ten pierwszy kontakt z naszym odbiorcą do przesłania mu wiadomości w atrakcyjnej i przykuwającej wzrok formie. Teraz możemy stworzyć dowolną wersję html maila aktywującego.
Dzięki temu zabiegowi pierwszy mail odpowiednio przywita naszego subskrybenta. W połączeniu z funkcją jaką oferuje FreshMail, czyli double opt In plus autorespondera, możemy szybko uzyskać efekt w postaci zadowolenia naszego potencjalnego klienta. Po kliknięciu w link potwierdzający, subskrybent otrzyma automatycznie wysłanego przez nasz system kolejnego maila, np. zawierającego odpowiednio przygotowany prezent w podziękowaniu za dołączenie do subskrypcji.
Oczywiście pozostawiliśmy i opcję txt, lecz – jak nietrudno zgadnąć - nie jest ona tak interesująca i zachęcająca jak ma to miejsce w przypadku szablonu html.
Mamy nadzieję że pierwszy kontakt subskrybentów naszych klientów będzie jeszcze bardziej efektywny niż dotychczas.