Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Edytor szablonów i nowe możliwości raportowania we FreshMailu
Powrót do listy wpisówWłaśnie kończymy pracę nad rewolucyjną funkcjonalnością FreshMaila, która sprawi, że przygotowanie efektywnego szablonu maila będzie prostsze niż kiedykolwiek w przeszłości. Jeszcze w lipcu zaprezentujemy FreshMail Designera - intuicyjne narzędzie, które dzięki technologii drag & drop pozwoli każdemu stworzyć przepiękny szablon maila bez znajomości HTML’a.
FreshMail Designer - czego mogę się spodziewać ?
Przede wszystkim dziesiątek pięknych szablonów zaprojektowanych przez najlepszych polskich designerów. Dostępnych zupełnie za darmo w różnych układach funkcjonalnych. Dodatkowo FreshMail Designer pozwoli Ci w intuicyjny sposób edytować, przebudowywać lub tworzyć od nowa szablony wiadomości. Wszystko w metodzie drag & drop, która przypomina budowanie maila z klocków. W tym wypadku klockami będzie przygotowana biblioteka gotowych modułów, które możesz w łatwy sposób wykorzystać dla swoich potrzeb.
Ponadto w łatwy sposób, bez zewnętrznych programów graficznych typu Photoshop, będziesz w stanie edytować grafiki, które chcesz użyć w mailu. Bez większego problemu będziesz mógł kadrować, zmieniać rozmiar, a także nanosić na nie napisy i inne grafiki. Następnie jednym pociągnięciem umieszczać je w treści maila - tak prosto jak się tylko da.
Zwiększaj efektywność Twojego maila
Projektując FreshMail Desingera cały czas pamiętamy o tym, aby wszystkie najnowsze techniki w email marketingu mogły być łatwo zastosowane przy tworzeniu wiadomości. Dlatego przygotowaliśmy łatwy i intuicyjny sposób wstawiania tagów personalizacyjnych do treści maila. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć automatycznie relacje one-to-one ze swoimi odbiorcami.
Większość programów pocztowych nie dociąga grafiki w mailach automatycznie. Dlatego też przygotowaliśmy łatwą możliwość edytowania ALTów pod obrazkami. Dzięki czemu będziesz mógł zwiększyć efektywność swoich kampanii.
Co się wydarzyło w ciągu ostatnich 50 dni ?
23 maja 2013 roku przedstawiliśmy Wam nowego FreshMaila 5.0, który z miejsca został pokochany przez Użytkowników (ponad 53% kont we FreshMailu w ciągu pierwszego tygodnia po premierze zostało przepiętych na nową wersję systemu :)). Oczywiście w 5.0 znajdują się jeszcze niewielkie bugi, które dzięki Wam na bieżąco usuwamy. Dodatkowo poza pracą nad FreshMail Designerem, dzięki sugestiom użytkowników FreshMaila dodaliśmy jeszcze kilka nowych opcji do systemu.
Zmiany w systemie raportowania
Większość przygotowanych zmian zrobiliśmy w obrębie systemu raportowania. Umożliwiliśmy eksport raportu z kampanii do formatu PDF.
Dodatkowo dodaliśmy opcję, która pozwala na wskazane adresy mailowe wysłać taki raport po 24/48/72 godzinach od zrealizowanej kampanii. Dzięki temu możesz w łatwy sposób przeanalizować wyniki swojej kampanii bez konieczności logowania się do systemu.
Dodatkowo jeżeli chciałbyś obrabiać dane statystyczne z kampanii w jakimś innym programie możesz teraz w łatwy sposób wyeksportowaćje do formatu MS Exel lub CSV i tam dokonać stosownych analiz.
Zmiany na listach odbiorców
Wprowadziliśmy dwie drobne, a jakże potrzebne zmiany w tym obszarze. Po pierwsze jeżeli oglądasz statystyki danego odbiorcy na danej liście to są one uzupełnione o dane globalne zebrane z innych Twoich list. Dzięki temu masz całościowy obraz Twojego kontaktu z daną osobą.
Nowe możliwości marketing automation
Uchylę tylko rąbka tajemnicy, że trwają już zaawansowane prace na elementami marketing automation, które wzbogacą obecne możliwość FreshMail w tym zakresie.
Jeszcze dużo przed nami
Obecnie cały czas pracujemy nad udoskonaleniem FreshMaila, a także tak jak pisałem rozpoczynamy publiczne beta testy FreshMail Designera. Jeżeli chcesz być pierwszym jego betatesterem napisz do nas na beta@freshmail.pl. Dodatkowo jeżeli masz jakieś sugestie odnośnie tego co przydałoby się we FreshMailu - pisz do nas lub zostaw komentarz.