FreshMail wpis utworzony wpis edytowany
Jak usprawnić pracę BOKu?
Powrót do listy wpisówPaweł Sala - dyrektor zarządzający FreshMail - został poproszony o przeszkolenie czytelników Marketera + ze strategii email marketingowych. W tym numerze (część 2) uczy jak wykorzystać analizę RFM do zwiększenia sprzedaży i usprawnienia email marketingowej komunikacji.
Analiza RFM
“Wskaźnik RFM (ang. Recency, Frequency, Monetary) to jedno z najbardziej popularnych narzędzi służących do wartościowania klientów na podstawie ich wcześniejszych zakupów. Jest ono szczególnie wykorzystywane przez marketerów, którzy zajmują się marketingiem bezpośrednim. Dzięki temu mogą określić wartość klienta, ale także przewidzieć jego reakcję na przyszłe działania marketingowe.Wykorzystanie tej techniki w działaniach email marketingowych może w prosty sposób nie tylko zwiększyć efektywność wykorzystywania tego kanału komunikacji, ale także poprawić reputację marketera wśród dostawców skrzynek pocztowych.”
Marketer +
Ten krótki wstęp miał na celu zachęcić Cię do zamówienia prenumeraty wersji pełnej magazynu, lub zaglądnięcia do skróconej wersji dostępnej online. FreshMail jest patronem Marketera + i gwarantuje merytoryczne email marketingowe artykuły :)