Maria Czekańska wpis utworzony wpis edytowany
Zapoznaj się z nowym cennikiem FreshMaila
Powrót do listy wpisówNastawieni na wzrost i potrzeby klientów
Przez lata doświadczeń zebraliśmy skuteczne praktyki i wiemy, czego potrzebują nasi Klienci. Dzięki temu stworzyliśmy ofertę email marketingu, którą każdy użytkownik będzie mógł dopasować do swoich osobistych i zawodowych wymagań. Dajemy Ci możliwość skomponowania usługi zarówno pod względem doboru planu subskrypcyjnego, jak i wsparcia zespołu specjalistów. Nasze doświadczenie prywatne i zawodowe podpowiada nam jedną kluczową zasadę - każdy pragnie móc dopasowywać ofertę według indywidualnych kryteriów oraz docenia, kiedy daje mu się więcej opcji oraz możliwości. Mamy nadzieję, że i Ty również.
ReFreshMail - nowe możliwości
Nie tylko odświeżyliśmy nasz cennik, ale również zachęcamy do odświeżenia swojego podejścia do korzystania z email marketingu. Lata współpracy z naszymi Klientami pozwoliły nam wytyczyć nową drogę ich obsługi. Zauważyliśmy, że występują jedne wymagania dotyczące możliwości samego narzędzia, a inne - określające poziom obsługi klienta. Dlatego zamiast dalej łączyć te dwa aspekty w jednym planie, rozdzieliliśmy je. Teraz wybierasz jeden z czterech planów subskrypcji i jeden z czterech planów wsparcia osobno. Komponujesz je, jak chcesz, dzięki czemu płacisz jedynie za to, na czym Ci zależy.
Zaplanuj swoje wsparcie
Nasi Klienci szczególnie cenią naszych specjalistów, którzy są ekspertami w dziedzinie email marketingu. Nasi konsultanci kierują się określonymi wartościami, które są spójne z wizją FreshMaila. Zaliczają się do nich: otwartość, odwaga, szacunek, skupienie, zaangażowanie. W planach FreshMaila uwzględniliśmy różne potrzeby pod względem formy kontaktu bądź zakresu pomocy. Możesz wybrać komunikację jedynie poprzez czat lub zdecydować się dodatkowo na konsultację telefoniczną. Co więcej, masz możliwość skorzystania z bardziej zaawansowanych raportów i doradztwa w dostarczalności, jeśli to jest coś, czego naprawdę potrzebujesz. W planach uwzględniliśmy jeszcze jeden ważny wyróżnik - czas. Na zgłoszenia możesz dostać odpowiedź nawet w ciągu maksymalnie 5 minut, jeśli zależy Ci na czasie i szybkości w działaniu. W innym przypadku, kiedy nie masz takich potrzeb, możesz wybrać opcję uzyskania pomocy w ciągu 24h.
Nastawieni na świadomą decyzję
Pragniemy, aby dobór planu był jak najbardziej świadomy, dlatego dajemy możliwość skorzystania z okresu testowego. W trakcie jego trwania możesz przetestować wybrany plan subskrypcji i plan wsparcia, a następnie dowiedzieć się, czy to właśnie one spełnią Twoje potrzeby. Jeśli będziesz mieć problem z podjęciem decyzji dotyczącej doboru planu - możesz skontaktować się z jednym z naszych konsultantów.
Pozdrawiamy i życzymy samych pozytywnych wrażeń,
zespół FreshMaila.
Porozmawiajmy
tel: (+48) 12 383 26 24
mail: sprzedaz@freshmail.pl