Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
FreshMail szkoli
Powrót do listy wpisów21 sierpnia 2012 roku w Warszawie, odbędzie się szkolenie z e-mail marketingu prowadzone przez dyrektora zarządzającego FreshMail - Pawła Salę. Podczas 7 godzin zajęć będzie można się dowiedzieć jak niedrogo ale skutecznie komunikować się z obecnymi klientami i pozyskiwać nowych.
W trakcie szkolenia dowiesz się, jak można za 1 wydaną złotówkę na kampanię e-mailingową uzyskać zwrot w postaci 1300 zł, a to za sprawą dokładnego targetowania kampanii. E-maill marketing zapewnia teraz TUI aż 10% sprzedaży.
Tego właśnie dowiesz się dzięki szkoleniom ESSENTIS.
W planie kursu m.in.:
Rozwój umiejętności:
- Tworzenia kreatywnych e-mailingów
- Opracowania celów marketingowych i strategii kampanii
- Właściwego doboru tytułu, grafiki i treści do grupy docelowej
- Używania języka korzyści, który skutecznie przemówi do odbiorców
- Budowania e-mailingu, który ominie filtry antyspamowe
- Poznanie zasad eyetrackingu w mailingach
- Oceny jakości baz, ich właściwej konstrukcji i analizy statystyk wysyłki
Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:
- Ćwiczenia praktyczne przy tworzeniu newsletterów i e-mailingów
- Analiza konstrukcji i struktury e-mailingu pod kątem przydatności dla odbiorcy
- Przygotowywanie chwytliwych tematów i atrakcyjnych treści e-mailingów, dobór grafiki
- Projektowanie makiet i szablonów e-mailingów/ newsletterów
- Analiza case studies skutecznych i nieudanych kampanii e-mail marketingowych
Więcej informacji na stronie