Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Czy mailing kłóci się z social media?
Powrót do listy wpisówJeszcze nie tak dawno temu, pierwszymi czynnościami po przebudzeniu było umycie zębów i zjedzenie śniadania. Czasy jednak się zmieniły. Dziś, coraz więcej osób po otwarciu rano oczu, otwiera również maila i konto na Facebooku.
Media społecznościowe z dnia na dzień stają się coraz potężniejszą platformą, nie tylko do kontaktów osobistych, ale i do komunikacji z klientami.
Poza wieloma funkcjami jakie mają portale społecznościowe, są także takie, które doceniają tylko marketerzy. Jest to bowiem możliwość integrowania social mediów z innymi narzędziami promocji.
Paweł Sala - dyrektor zarządzający FreshMaila - swoje zawodowe doświadczenie przelał na e-papier i powstał z tego artykuł pt. “E-mail marketing a social media: Budowanie baz odbiorców w oparciu o działania społecznościowe”, który możecie przeczytać na portalu Social Press - Media społecznościowe w praktyce.
Życzymy owocnej lektury!