Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
FreshMail na Interactive Marketing Meeting
Powrót do listy wpisówW dniu 08.02.2012 odbyła się czwarta już edycja Interactive Marketing Meeting Uczestnicy mieli szansę usłyszeć o zintegrowanych rozwiązaniach i najciekawszych case'ach z zakresu marketingu interaktywnego. Wysłuchali także prelekcji dotyczących najnowszych trendów w email marketingu.
Spotkanie podzielone było na kilka bloków tematycznych: strategia, e-mail, mobile i social. Na scenie pojawili się m.in.: Paweł Sala z FreshMail, Katarzyna Okularczyk z IBM, Borys Wróbel z RedMobile i Łukasz Sójka z agencji AtomClick.
Impreza kończyła się panelem dyskusyjnym podsumowującym najnowsze trendy w marketingu interaktywnym. Był to dzień pełen wrażeń i dużej dawki najnowszej wiedzy.
Organizatorami 4th Interacive Marketing Meeting byli VFP Communications, wydawca m.in. "Media & Marketing Polska" oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.
FreshMail był patronem medialnym tego wydarzenia.
fot. Krzysztof Plebankiewicz