Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Książka “Świeże podejście do e-mail marketingu”
Powrót do listy wpisówPrzedstawiamy najświeższą książkę o e-mail marketingu. Autorem książki "Świeże podejście do e-mail marketingu, czyli o tym jak zmienić 1 złotówkę w 3 796 zł... i nie tylko" jest Paweł Sala. Książka napisana przez praktyka, oparta na polskiej wiedzy i doświadczeniach.
E-mail marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie naj efektywniejsza) marketingu w Internecie. Być może nie jest ona tak sexy i trendy jak Facebook czy Twitter, ale trzeba przyznać, że naprawdę działa. Jak podaje Direct Marketing Association (DMA), zainwestowanie jednej złotówki w e-mail marketing daje zwrot na poziomie 43 zł - to tak zwany wskaźnik ROI (Return On Investment). Inne badania, przeprowadzone przez ForeSee Results w 2010 roku jasno pokazują, że newsletter to druga najpotężniejsza siła, która kieruje odbiorców na naszą stronę (pierwsza to znajomość marki).
Prognozy dotyczące e-mail marketingu są zachęcające - w 2013 roku na komunikację newsletterową wyda się dwa razy więcej, niż w 2008 roku. Biorąc pod uwagę przykłady kampanii realizowanych przez firmę FreshMail dla swoich Klientów, ROI z działań e-mail marketingowych może wynieść nawet 3796 zł.
Z tej książki dowiesz się m.in.:
- Czym jest e-mail marketing?
- Jak opracować własną strategię e-mail marketingową?
- Jak tanio i efektywnie budować swoją listę subskrybentów?
- Jak zarządzać swoją listą?
- Jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do e-mail marketingu?
- Jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii aby zwiększyć jej efektywność?
O Autorze
w takich konkursach jak Golden Arrow czy Mixx Awards.
marketingu, wykładowca wyższych uczelni,
a także mówca na licznych konferencjach branżowych.
i podwodnego świata. Adoptował porzuconego i przywiązanego w lesie psa Fuksa, który objął stanowisko AntiStress Managera i na co
dzień łagodzi obyczaje
w biurze.