Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Copywriting w praktyce
Powrót do listy wpisówW najświeższym numerze „Marketingu w Praktyce”odnajdziecie artykuł Pawła Sali o tym, jak ubrać mailing w odpowiednią formę i jaką treścią go wypełnić.
Artykuł „Copywriting w e-mail marketingu: treści” to już druga odsłona z cyklu na temat copywritingu w tym kanale komunikacji. Paweł Sala, autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”, zaprasza również na szkolenie „E-mail marketing – skuteczna i niedroga komunikacja z klientami.” realizowane we współpracy
z firmą Essentis, które odbędzie się 2 grudnia w Warszawie.
Dowiedz się, jak można za 1 wydaną złotówkę na kampanię e-mailingową uzyskać zwrot w postaci 1300 zł, a to udało się dużej firmie turystycznej TUI, w dokładnie targetowanej kampanii. E-mail marketing zapewnia teraz TUI aż 10% sprzedaży. Także niewielkie studio fotograficzne Diamonds Factory z Krakowa, ze swoim skromnym budżetem promocyjnym, potrafiło z każdej złotówki wydanej na mailingi wyciągnąć 53 zł zysku i ma dziś 91% obłożenia. Dostępność, proste pomysł, wyjątkowa skuteczność i wzrost sprzedaży – to najkrótsza charakterystyka e-mail marketingu.
Tego właśnie dowiesz się dzięki szkoleniom ESSENTIS.
Rozwój umiejętności:
- Tworzenia kreatywnych e-mailingówOpracowania celów marketingowych i strategii kampanii
- Właściwego doboru tytułu, grafiki i treści do grupy docelowej
- Używania języka korzyści, który skutecznie przemówi do odbiorców
- Budowania e-mailingu, który ominie filtry antyspamowe
- Poznanie zasad eyetrackingu w mailingach
- Oceny jakości baz, ich właściwej konstrukcji i analizy statystyk wysyłki
- Używania języka korzyści, który skutecznie przemówi do odbiorców
- Budowania e-mailingu, który ominie filtry antyspamowe
- Poznanie zasad eyetrackingu w mailingach
- Oceny jakości baz, ich właściwej konstrukcji i analizy statystyk wysyłki
Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:
- Ćwiczenia praktyczne przy tworzeniu newsletterów i e-mailingów
- Analiza konstrukcji i struktury e-mailingu pod kątem przydatności dla odbiorcy
- Przygotowywanie chwytliwych tematów i atrakcyjnych treści e-mailingów, dobór grafiki
- Projektowanie makiet i szablonów e-mailingów/ newsletterów
- Analiza case studies skutecznych i nieudanych kampanii e-mail marketingowych
Więcej informacji na temat szkolenia znajdziecie na stronie www.essentis.pl