Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Spotkanie praktyków e-marketingu z branżą turystyczną.
Powrót do listy wpisów19-20 października w Poznaniu 8 praktyków e-marketingu podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-mail marketingu, pozycjonowania stron internetowych, użyteczności oraz mediów społecznościowych z przedstawicielami branży turystycznej i hotelarskiej.
Prelegenci
Wśród prelegentów na konferencji pojawią się:
Rafał Szymański - Digital Project Manager w Sanofi - doradza zarządom Neckermanna i ThomasCooka w kwestiach Internetu i e-commerce, wspólnie z zespołem FreshMaila stworzył kampanię dla Grupy Triada „Wakacje na Dzień Kobiet", wielokrotnie nagradzaną w konkursach branżowych.
Cezary Glijer - Konsultant SEO, bloger, właściciel WebMedia Group - otrzymał tytuł Najlepszego Prelegenta TravelCamp.
Paweł Sala - Dyrektor zarządzający firmy FreshMail - specjalista ds. e-mail marketingu, trener, manager, konsultant, autor wielu publikacji o e-mail marketingu, mówca na konferencjach branżowych, a także wykładowca wyższych uczelni.
Warsztaty
Dodatkowo uczestnicy konferencji będą mieli możliwość wzięcia udziału w warsztatach.
Paweł Sala poprowadzi warsztaty:
Jak wykorzystać e-mail marketing - najpotężniejszy kanał marketingowy - w działaniach branży hotelowo-turystycznej. Praktyczne warsztaty z e-mail marketingu przygotowane specjalnie dla branży travel.
Dzięki tym warsztatom dowiesz się:
- dlaczego e-mail marketing jest tak efektywnym kanałem
- jak wykorzystać go do tworzenia relacji z klientami sektora hotelowo - turystycznego
- jak wyglądały najefektywniejsze kampanie e-mail marketingowe z sektora travel
- jak tworzyć skuteczną strategię działań e-mail marketingowych w swojej firmie;
- mierzyć efektywność prowadzonych działań e-mail marketingowych
- jak dopełnić wszelkich formalności, aby prowadzone działania e-mail marketingowe były zgodne z prawem
Program warsztatów:
- Wstęp do e-mail marketingu
- Budowanie baz danych subskrybentów
- Kwestie prawne związane z e-mail marketingiem
- Przerwa kawowa
- Efektywne metody targetowania przekazu
- Efektywne tworzenie kampanii e-mail marketingowych (kreacja maila, temat, nadawca)
- Przygotowanie strategii e-mail marketingowej
- Jak czytać raporty w e-mail marketingu
- Pytania i odpowiedzi
Konkursy
Poza ogromną dawką wiedzy praktycznej oraz możliwością wymiany doświadczeń z ekspertami, organizatorzy przygotowali dla uczestników dodatkowe atrakcje, w tym m.in. losowanie atrakcyjnych nagród o łącznej wartości 30 tys. zł.
Uczestnicy konferencji mogą też bezpłatnie zgłosić swoją stronę internetową w plebiscycie Dobra Strona Turystyki, podczas którego eksperci z zakresu marketingu internetowego wyróżnią najbardziej interesujące serwisy turystyczne 2011 roku.
Po szczegółowe informacje oraz program konferencji zapraszamy na: www.travel20.pl