Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Rusza II edycja szkoleń z Marketingu Interaktywnego
Powrót do listy wpisówOgromne zainteresowanie tą tematyką sprawiło, że po wakacyjnym szkoleniu Marketing Interaktywny, Uczelnia Łazarskiego oraz IAB Polska zdecydowały się uruchomić II edycję, która rusza już 27 września.
Tak jak poprzednio, kompleksową wiedzą popartą licznymi realnymi case studies z kursantami podzielą się najlepsi fachowcy w branży. Podczas edycji sierpniowej:
- zasady komunikacji marketingowej w Internecie omówi Grzegorz Krzemień - Prezes Zarządu agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine
- tajniki mobile marketingu odkryje Michał Giera - Kierownik Działu ds. rozwoju oferty reklamowej w Wirtualnej Polsce
- wiedzę za zakresu social mediów przekaże Paweł Suchocki - Dyrektor Zarządzający agencji marketingu społecznościowego i szeptanego Buzz Media
- z PR i wideo online zaznajomi Teresa Wierzbowska - Dyrektor ds. Public Affairs i Rzecznik Prasowy Redefine (grupa Polsat)
- czym jest Advergaming wyjaśni Jacek Jankowski - Doradca Prezesa ds. Social Media / Redefine
- z reklamą behawioralną zapozna Ewa Sadowska - Senior Account Manager w Biurze Reklamy Wirtualnej Polsk
- techniki SEO i SEM omówi Marcin Kowalik Business Development Manager w agencji Zieltraffic, zaś e-mail marketingu Paweł Sala - dyrektor zarządzający firmy FreshMail.
Więcej informacji znajdziecie na: www.rekrutacja.lazarski.pl/interaktywnie