Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
FreshMail w prasie branżowej
Powrót do listy wpisówW najnowszym numerze magazynu "Marketer+" znajdziecie drugą część artykułu Pawła Sali "Skuteczny e-mail marketing od podstaw".
W pierwszej części artykułu poznaliście powody, dzięki którym e-mail marketing jest jednym z najefektywniejszych,jeżeli nie najefektywniejszym, narzędziem komunikacji marketingowej w Internecie. Dodatkowo mogliście przeczytać, jak efektywnie budować swoją bazę adresów, wykorzystując najlepsze praktyki permission marketingu oraz kilka sprawdzonych trików.
Załóżmy więc, że macie już bazę i nadszedł czas na przygotowanie pierwszej kampanii newsletterowej.
Nadzszedł zatem czas na lekturę drugiej części artykułu, z której dowiecie się między innymi jak:
- jak przygotować szablon do wysyłki,
- jak stworzyć odpowiednią treść,
- jak określić efektywnie temat i nadawcę wiadomości.
Zapraszamy do lektury :)