Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Rośnie ilość spamu, wzrasta więc zagrożenie, że Twoja kampania zostanie z nim pomylona.
Powrót do listy wpisówFirma Symantec przeanalizowała poprzedni miesiąc pod kątem ilości krążącego w sieci spamu i odnotowała wzrost o 2,9 pkt. proc.
Przyczyną tego wzrostu jest nowa metoda wykorzystywana przez spamerów. Zamiast linków stworzonych w fałszywych serwisach skracania adresów wiadomości zawierają skrócone adresy URL wygenerowane w legalnych serwisach. Dopiero one prowadzą do skróconych adresów URL z fałszywych serwisów, które przenoszą odbiorcę do witryny spamera.
Administratorzy poczty będą więc zwracać większą uwagę na to, aby wiadomości były OK. Zwiększyć się może ilość błedów, polegających na zakwalifikowaniu kampanii e-mail marketingowych jako spam.
Dlatego tym ważniejsze jest, aby do wysłania swojej kampanii e-mail marketingowej wybrać profesjonalne narzędzie, cieszące się dobrą reputacją oraz dobrymi adresami IP, zwiększy to Twoje szanse na uniknięcie wrzucenia do "spamu".
Również rozbudowany moduł antyspamowy, jaki oferuje FreshMail, pomoże Ci uchronić Twoją kampanię przed zakwalifikowaniem jako spam. Zbyt duża ilość spam punktów przyznanych przez filtr antyspamowy sprawi, że Twoja wiadomość zostanie uznana za spam. Przeprowadzenie testów antyspamowych przed wysyłką umożliwi Ci poprawienie tych elementów wiadomości, które upodabniają Cię do spamu.