Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
FreshMail patronuje
Powrót do listy wpisówRuszyła pierwsza (letnia) edycja konkursu IAB Creative Showcase.
Z przyjemnością informujemy, że FreshMail objął patronat nad konkursem.
Celem konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności kreacji w sektorze reklamy online oraz zaprezentowanie i podzielenie się dorobkiem kreacji internetowych w Polsce.
Co kwartał najbardziej twórcze kampanie będą oceniane przez jurorów, wśród których znajdą się eksperci z branży interaktywnej, marketerzy i reprezentanci domów mediowych. Do każdego głosowania zapraszani będą goście specjalnych.
Spośród zgłoszeń każdorazowo będzie wybrany laureat oraz zostaną wyróżnione dwie kreacje. Nagroda Grand Prix będzie wybierana przy każdej ostatniej edycji w roku spośród wszystkich laureatów edycji kwartalnych.
Organizatorem konkursu jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Decyzję o jego przygotowaniu podjęli na początku roku członkowie Grupy Roboczej IAB Brand advertising online, do której również należymy.