Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
“Dzień Matki” w temacie maila spowodował wzrost click – through rate o 44%.
Powrót do listy wpisówJak donosi amerykański portal Direct Marketing News "Dzień Matki" w temacie maila spowodował wzrost wskaźnika click - through rate o 44%. Z 1,8 % w tygodniu poprzedzającym święto, do 2,6% w tygodniu po nim.
Zastanawiąjące jest skąd, aż tak spektakularny wzrost? Być może część konsumentów zapomniała o dniu matki lub nie mogła się z nią spotkać.
Jeśli dzień matki może nie tylko przynieść uśmiech na twarzy Twojej mamy, ale również wzrost zainteresowania Twoją kampanią, warto o nim podwójnie pamiętać.
Warto uwzględniać święta i różne okazje planując swoją kampanię, a także aktualizować temat maila do bieżących wydarzeń.Jeśli jesteście np. właścicielem sklepu online, możesz wysłać maila z ofertą do klientów, którzy nie dokonali zakupu w okresie świątecznym (również przed takimi świętami jak dzień matki).