Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
E-mail marketing MIXX w rękach FreshMail
Powrót do listy wpisówTegoroczna nagroda Mixx Awards w kategorii e-mail marketing trafiła właśnie do nas. To już drugie, po Golden Arrow, wyróżnienie dla kampanii „Dzień Kobiet w Triadzie”.
Mixx Awards to nagrody przyznawane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dla najlepszych kampanii reklamowych realizowanych w internecie. Od 2005 roku profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy oceniają wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, aż po efektywność.
Fot. Interaktywnie. Paweł Sala (FreshMail) i Rafał Szymański (Triada) odbierają nagrodę.
O konkursowej kampanii już sporo napisaliśmy. Tutaj, możecie przeczytać case study z projektu. Warto się z nim zapoznać, aby nieco rozszerzyć swoją wiedzę z e-mail marketingu.