Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Eskadra uczy copywritingu, FreshMail patronuje
Powrót do listy wpisówDlaczego jedne słowa działają lepiej niż inne? Jak można zwiększać skuteczność przekazu? Jak stworzyć dobry nagłówek, slogan, jak napisać list biznesowy, tekst ulotki, ogłoszenia prasowego, strony WWW lub inne teksty promujące firmę?
Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie Państwo na szkoleniu otwartym Eskadry, które serdecznie polecamy: Słowa sprzedają, czyli copywriting w biznesie.
Po okresie spowolnienia gospodarczego, kiedy wiele firm stanęło przed koniecznością ograniczenia budżetu na reklamę, takie szkolenie jest szczególnie cenne. Dlaczego? Ponieważ ucząc się sztuki copywritingu, czyli samodzielnego tworzenia skutecznych komunikatów reklamowych, można zmniejszyć koszty promocji z zachowaniem jej profesjonalnego poziomu.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia:
- Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów.
- Liczymy się ze słowami – liczebniki.
- Tworzymy skuteczne nagłówki.
- Tworzymy hasło firmowe.
- Tworzymy ofertę: list biznesowy.
- List do "trudnego" klienta.
- Tekst do reklamy prasowej i radiowej.
- Tekst do ulotki.
- Tekst do strony internetowej.
- Dobrze czy źle? Najczęstsze błędy językowe.
Termin szkolenia: 18 – 19 października 2010r.
Miejsce szkolenia: Kraków
Cena: 1290zł
Więcej informacji na temat szkoleń znajdą Państwo na stronie www.szkolenia.eskadra.pl, pod nr tel.: (12) 252 37 00 lub poprzez e-mail: szkolenia@eskadra.com.pl.