Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Sukces FreshMail w konkursie Golden Arrow 2010
Powrót do listy wpisówMiło jest nam poinformować, że podczas uroczystej gali wręczenia nagród Golden Arrow 2010, FreshMail otrzymał wyróżnienie w kategorii e-mail marketing za kampanię \"Wakacje na Dzień Kobiet\" realizowaną wspólnie z Biurem Podróży Triada. To pierwsze wyróżnienie w tej kategorii w pięcioletniej historii konkursu Golden Arrow - tym bardziej cieszymy się że trafia ono do nas.
Golden Arrow nagradza najbardziej efektywne kampanie marketingu bezpośredniego. ROI jakie udało się uzyskać przy okazji kampanii dla Triady wynosi 3796 zł (jedna złotówka wydana na kampanię dała 3796 zł sprzedaży) jest naprawdę powodem do dumy. Już niedługo podzielimy się z czytelnikami naszego bloga case study z tej kampanii.
Przy okazji raz jeszcze dziękujemy naszemu klientowi - firmie Triada - za zaufanie i owocną współpracę. Będziemy się starać, aby kolejne kampanie osiągały jeszcze wyższy ROI.