Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Świeże podsumowanie roku
Powrót do listy wpisówMija rok, czas na bilans. FreshMail rośnie w siłę i powiększa zespół. W oparciu o Wasze sugestie systematycznie dodawaliśmy średnio jedną unikalną funkcjonalność na dwa tygodnie.
Oddaliśmy w Wasze ręce kilkanaście sprawnie działających narzędzi. Zależało nam na podnoszeniu jakości wysyłek i uzupełnianiu wciąż nowych metod testowania. Z tego względu, wprowadziliśmy ScreenTest, który pozwala sprawdzić jeszcze przed wysyłką, jak będzie się wyświetlał nasz mail u odbiorców, a także SpamTest umożliwiający reakcję filtru antyspamowego na naszą wiadomość. To jednak nie koniec freshmailowych propozycji. Staramy się dokładnie badać każdy element mailingu, dlatego tak dużą rolę przywiązujemy do testów A/B, w których na podstawie raportów decydujemy co wpisać w pole nadawcy lub tematu. Nie poprzestaliśmy jednak tylko na tej opcji, dzięki Waszym sugestiom rozwinęliśmy tę jedną z najbardziej efektywnych funkcjonalności o możliwość testowania kreacji, czyli skuteczności wysyłanego szablonu.
Pewnym krokiem wchodzimy we współpracę z dostawcami usług mobilnych. Na bieżąco informujemy naszych klientów o możliwościach połączenia mailingu z kampanią SMS. Bez przerwy też modyfikujemy nasze narzędzia do targetowania wiadomości. Polepszamy je o profilowanie wysyłek pod kątem płci, imienia, lojalności. Systematycznie rozbudowujemy geotargetowanie, czyli możliwość rozpoznania np. w jakim województwie ostatnio określony właściciel adresu e-mail sprawdzał maila. Dziękujemy Wam za wszystkie rady i wskazówki w którą stronę rozwijać nasze usługi.
Kończący się rok był dla nas bardzo owocny. Udało nam się nie tylko wzmocnić nasz system o nowe narzedzia, ale także pozyskać nowych klientów. Dynamiczny wzrost w tym roku zawdzięczamy także sprawnej obsłudze wszelkich zapytań i błędów. W związku z tym, w grudniu do naszego zespołu dołączyły dwie nowe osoby, które będą dbały o jak najwyższą jakość i szybkość realizacji wszelkich zadań. Możecie nas spotkać na Blipie, Flakerze i Facebooku, jesteśmy otwarci na każdą uwagę odnośnie działania systemu.
W nowym roku życzymy Wam i sobie, jeszcze więcej ciekawych pomysłów, skutecznych kampanii i dużych zysków.
Ze świątecznym pozdrowieniem!
Zespół FreshMail
-----------------------
PS: Dla wszystkich niedowierzających poniżej zamieszczamy listę najważniejszych funkcjonalności dodanych w ciągu ostatniego roku do FreshMaila:
1. SpamTest programu SpamAssasin
2. ScreenTest (w 14 programach pocztowych)
3. Testy A/B nadawcy
4. Testy A/B tematu wiadomości
5. SpamTest programu Outlook 2003
6. SpamTest programu Outlook 2007
7. Testy A/B kreacji mailingu
8. Wysyłki SMS
9. Geotargetowanie (czyli gdzie naprawdę ktoś sprawdzi pocztę)
10. Targetowanie po lojalności
11. Mierzenie konwersji na cel po stronie serwisu www
12. Możliwość rozpoznawania płci po imieniu odbiorcy
13. Maile komunikacyjne w atrakcyjnym formacie HTML
14. Wsparcie social media dla e-mail marketingu
15. Raportowanie wykorzystania social media w e-mail marketingu
16. Raport rozpoznawania jak sprawdzają pocztę Twoi odbiorcy
17. Zbiorcze raporty z kampanii w formacie CSV
18. Możliwość losowania maili przy kampaniach do ograniczonej ilości osób
19. Darmowe wysyłki urodzinowe
20. Podgląd maila w przeglądarce
21. Rebranding linków
22. Automatyczne zarządzanie odbitymi wiadomościami
23. Możliwość wyboru kodowania szablonu mailingu
24. Integracja z systemem GemiusTraffic
25. Wysyłki sekwencyjne (więcej o tym w najbliższym wpisie na blogu;))
26. System e-faktur dla Klientów prepaid
i jeszcze kilka mniejszych usprawnień nad którymi nie będziemy się rozwodzić;)