Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Skuteczne wykorzystanie internetu w branży farmaceutycznej i medycznej
Powrót do listy wpisówW poniedziałek 30 listopada 2009 roku odbyła się w Warszawie konferencja zorganizowana przez IAB Polska pt.: "Skuteczne wykorzystanie internetu w branży farmaceutycznej i medycznej".
Na konferencji zostały poruszone najważniejsze zagadnienia związane z kwestiami e-marketingu dla usług medycznych i farmaceutycznych. Oczywiście nie zabrakło na konferencji także przedstawicieli FreshMaila.
Paweł Sala, dyrektor zarządzający FreshMaila, przedstawił najbardziej istotne zagadnienia związane z wykorzystaniem e-mail marketingu w branży farmaceutycznej i medycznej. Z punktu widzenia tejże branży, najważniejszym wydaje się fakt, iż przesyłanie niektórych komunikatów marketingowych winno być skierowane do ściśle określonej grupy docelowej. Dzięki temu, że e-mail marketing nawiązuje w swej istocie do zasad permission merketingu, czyli marketingu w którym odbiorca świadomie wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiednich komunikatów, staje się on idealnym narzędziem dla ww. branż, pod warunkiem odpowiedniego zbieranie i przetwarzania baz danych. Co więcej, dzięki temu e-mail marketing przestaje być narzędziem komunikacji one-to-all, a staje się efektywnym narzędziem komunikacji one-to-one, co w połączeniu z potężnymi możliwościami personalizacji, daje wymierny ekonomicznie efekt marketingowy.
Więcej informacji o konferencji na stronie IAB