Renata Gajoch-Bielecka wpis utworzony wpis edytowany
Raport Email marketing w liczbach 2018
Powrót do listy wpisówRaport Email marketing w liczbach 2018
33 strony, 27 tysięcy znaków, analiza 11 miliardów wysłanych maili i… kilka miesięcy pracy.
Wszystko po to, by oddać w Twoje ręce pełen merytoryki raport o stanie email marketingu w Polsce.
Wiele dostępnych raportów na temat email marketingu opiera się na danych, które są zbierane globalnie. Jednak polski rynek często niewiele ma wspólnego z np. rynkiem brytyjskim czy amerykańskim.
Widząc narastającą potrzebę przedstawienia rzetelnych statystyk, postanowiliśmy stworzyć raport, który pokaże faktyczną sytuację email marketingu w Polsce. Pobierz raport TUTAJ.
Z raportu Email marketing w liczbach dowiesz się m.in.:
- jaki jest średni Open Rate i CTR dla różnych branż,
- w jakich dniach i godzinach odbiorcy najchętniej otwierają i klikają w wiadomości,
- jak segmentować bazę i aktywizować odbiorców,
- co warto sprawdzać w Google Analytics, by poprawić wyniki swoich kampanii,
- co wpływa na otwieralność i kliki,
- na jakich urządzeniach odbiorcy sprawdzają pocztę i jak dopasować kreacje mailowe do różnych urządzeń,
- oraz wiele wiele innych.