Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Kto ma wiedzę, ten ma władzę
Powrót do listy wpisówJuż 22 października w Warszawie odbędzie się trzecie spotkanie z cyklu Interactive Marketing Meeting, organizowane przez Grupę Interactive działającą w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Internet Standard.
Na spotkaniu przewidziano trzy bloki tematyczne. Pierwszy zatytułowany jest „Zbieranie danych” - dowiemy się na nim między innymi o wyzwaniach w badaniu internautów w dobie Web 2.0, a także o najświeższych trendach związanych z badaniami marketingowymi i wykorzystaniem telewizji internetowej.
Kolejny blok odnosi się do zagadnień związanych ze sprzedażą online.
Ostatni blok, w którym nie zabraknie przedstawiciela FreshMaila, porusza tematy z zakresu lojalności konsumentów. \"E-mail marketing jako skuteczne narzędzie dla branży turystycznej. Efektywne budowanie sprzedaży i lojalności na przykładzie działań marki Thomas Cook oraz Neckermann\" jest jednym z tematów, który poruszy dyrektor zarządzający FreshMail’a – Paweł Sala wraz z Rafałem Szymańskim. Wśród prelegentów znajdziemy także takie renomowane marki jak Google czy Byss.
Po zakończeniu przewidziane jest afterparty, na którym uczestnicy spotkania będą mieli możliwość porozmawiania z prelegentami na tematy związane nie tylko z konferencją.