Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
ABC e-mail marketingu
Powrót do listy wpisówDo ostatniego numeru „Media & Marketing Polska” dołączono dodatek specjalny poświęcony e-mail marketingowi. W ostatnim czasie, w wyniku wzrostu zainteresowania tą formą komunikacji, pojawia się coraz więcej pytań o to, jak efektywnie wykorzystać narzędzie, jakim jest e-mail.
Na jakie pytania możemy znaleźć odpowiedzi w poradniku?
Przede wszystkim możemy poznać charakterystykę polskiego rynku usług e-mail marketingowych oraz zapoznać się z usługami agencji e-mail marketingowych, z których możemy skorzystać. Nie zapomniano o podstawowym warsztacie e-mail marketera, tj. podpowiedzi, jak pisać skuteczne e-maile oraz sposobów mierzenia efektywności prowadzonych kampanii.
Obszerny rozdział poświęcono również prawnym aspektom wykorzystywania wiadomości elektronicznych w komunikacji marketingowej. W tym zakresie powstało wiele wątpliwości, a informacje zawarte w dodatku specjalnym, skutecznie je rozwiewają. Dodatkowo, w ostatniej części przytoczone zostały ciekawe case studies. Opublikowano również słownik podstawowych pojęć związanych z tematyką e-mail marketingu.
Mamy nadzieję, że m.in. dzięki temu dodatkowi do ostatniego numeru „Media & Marketing Polska”, e-mail marketing stanie się jeszcze przyjaźniejszym narzędziem komunikacji, będąc jednocześnie skutecznym narzędziem marketerów.
Poradnik powstał w wyniku pracy grupy roboczej IAB Polska ds. e-mail marketingu. Nie zabrakło w nim oczywiście tekstów autorstwa pracowników i współpracowników FreshMaila :)