Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
NIE WYSYŁAJ CZĘŚCIEJ NIŻ, czyli przydatna funkcjonalność w nowej odsłonie
Powrót do listy wpisówSkuteczny e-mail marketing to mieszanka dobrej treści z odpowiednią częstotliwością wysyłki. Jednak jak we wszystkim, trzeba zachować umiar i nie zasypać swoich subskrybentów masą wiadomości. Zmieniając rodzaj kampanii (na newsletterową bądź komercyjną) ustalisz jak często Twoi subskrybenci mają je od Ciebie otrzymywać.
Wyróżniamy dwa rodzaju mailingów.
Newsletter – informacyjny, nie nakierowany głównie na sprzedaż, ale raczej podtrzymujący kontakt z odbiorcą.
Komercyjny – czysto sprzedażowy, którego celem jest zrealizowanie określonej transakcji z Klientem.
Nie rekomendujemy bombardowania Klientów częstymi wysyłkami. Kiedy jednak zdarzy się sytuacja, że na konkretny dzień zaplanowałeś zwyczajny newsletter, a jednocześnie masz do zrealizowania cel w postaci sprzedaży – warto poznać funkcjonalność „nie wysyłaj częściej niż…”.
Gdzie znaleźć tę funkcję?
Zaloguj się do systemu, a następnie z głównego menu wybierz „Twoje konto” i kolejno „Opcje”. Po przewinięciu ekranu, odnajdziesz właśnie tę funkcję:
Do czego ona służy?
Jeżeli parametr „nie wysyłaj częściej niż” ustawisz na 0 dla wysyłek komercyjnych, będzie to oznaczało, że jest wyłączony i dany Klient otrzyma tyle wysyłek ile chcesz . Jeżeli ustawisz go na 1, dostanie tylko jedną dziennie i żadnej więcej. To samo możesz zrobić z newsletterami.
Jeżeli wciąż masz pytania, nie wahaj się napisać do nas na mail: info@freshmail.pl.