Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Social media, czyli efekt buzz
Powrót do listy wpisówDodaliśmy nową funkcjonalność, która znacząco może wpłynąć na efektywność przekazu Twoich kampanii e-mail marketingowych. Mianowicie chodzi o zastosowanie i wykorzystanie serwisów social media takich jak: Facebook, Blip i Flaker do promowania swoich mailingów.
Jak to działa?
W każdym mailingu możesz umieść specjalne przyciski pozwalające na umieszczenia danego maila w konkretnym serwisie social media. Oczywiście możesz umieść trzy przyciski - wszak nie wiemy z jakich serwisów korzystają nasi odbiorcy. Subskrybent jeżeli przeczyta danego maila i uzna go za wartościowego będzie mógł za pomocą kilku kliknięć zamieścić go na swoim profilu np. na Facebook\'u.
Jak dodać przyciski?
Nasz edytor HTML wzbogaciliśmy o kolejne menu rozwijane poświęcone social mediom. Dzięki niemu możesz automatycznie wkleić odpowiedni przycisk lub wersję tekstową danego linku.
W Blipie i Flakerze odbiorca może spokojnie dodać kilka słów od siebie, a następnie zostawić link do danego mailingu (jest to dokładnie ten sam mailing, który wyświetli się odbiorcy po kliknięciu w podgląd maila w przeglądarce, dlatego jeżeli będzie się on cieszył powodzeniem wskaźnik \"nieunikalnych klików będzie rósł wyjątkowo szybko).