Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
19 widoków FreshMaila
Powrót do listy wpisówFreshMail udostępnił swoim klientom możliwość przetestowania maila przed wysyłką, tak aby dowiedzieć się jak może wyglądać u odbiorców. Oczywiście to nie wszystko, dodaliśmy kilka przydatnych funkcji, tak aby w pełni uzyskać potrzebne informacje.
ScreenTest możemy wykonać za każdym razem gdy przygotowujemy naszą kampanię. W zakładce testy za pomocą jednego kliknięcia przechodzimy do odpowiedniej podstrony, gdzie pojawiają nam się obrazki naszego maila. Oczywiście podzieliliśmy wyniki na odpowiednie działy, tak aby klient mógł bez problemu dokładnie przejrzeć obrazek oraz sprawdzić ile odbiorców i jaki ich procent zobaczy taki mail w konkretnym programie pocztowym.
W pierwszej części możemy sprawdzić webmaile z takich dostawców skrzynek pocztowych jak: Onet.pl, gmail.com, o2.pl, wp.pl, Interia.pl oraz jak wygląda nasz mail na gmail.com i o2.pl jeszcze przed pobraniem obrazków. Część webmaili domyślnie pobiera obrazki, w tym przypadku domyślnie są blokowane. Czasami może się zdarzyć, że prawidłowy schemat maila jest na tyle atrakcyjny, że odbiorca od razu bez pobierania obrazków np.: kliknie w odpowiedni link.
Nie zapomnieliśmy również o klientach desktopowych, takich jak: Thunderbird, Outlook Express, Outlook 2007, Outlook 2003, The Bat! Opera Mail
Tutaj również możemy sprawdzić jak prezentuje się nasz mail u odbiorcy.
Dodatkowo dla naszych klientów wprowadziliśmy możliwość sprawdzenia otwieralności maili, w programach desktopowych, z przeprowadzonych ostatnich 5 kampanii.
Zdajemy sobie sprawę że same obrazki to nie wszystko. Ważne są także dane, zwłaszcza na podstawie działań odbiorców. Dzięki temu po połączeniu odpowiednich narzędzi i danych jesteśmy w stanie znacząco podnieść efektywność naszych kampanii.
Zapraszamy do sprawdzenia jak nasz mail może wyglądać u odbiorcy, sprawdzenia ile odbiorców i jaki procent może zobaczyć przetestowany mail oraz jak procentowo rozkłada się użytkowanie programów desktopowych wśród naszych odbiorców. Zgodnie z naszą polityką rozwijania systemu, na życzenie klienta jesteśmy wdrożyć kolejne webmaile, w zależności od potrzeb naszych klientów.
Kolejne nowości już wkrótce, efektywność podnosimy systematycznie!